محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


ترين ها ركورد شكني ها: بلند‌قدترين نوجوان دنيا شناسايي شد


تغییر اندازه متن:

بلند‌قدترين نوجوان دنيا شناسايي شد بلند‌قدترين نوجوان دنيا شناسايي شد

بلند‌قدترين نوجوان دنيا شناسايي شد ترک مدرسه به دليل بلند قدي
بلند‌قدترين نوجوان دنيا شناسايي شد

يک دختر نوجوان برزيلي که تنها 14 سال سن دارد با 2 متر و 6 سانتيمتر قد عنوان بلند قدترين نوجوان دنيا را به دست آورده است.اما اين قد بلند براي وي مشكلاتي را هم ايجاد كرده به عنوان مثال 2 سال پيش به دليل اينكه در اتوبوس مدرسه ابتدايي جا نمي شد مجبور به ترك آن مدرسه شد.

به گزارش مهر ، رسانه هاي برزيلي اين دختر 14 ساله را که اليساني سيلوا نام دارد کشف کرده اند. اين دختر نوجوان با 2 متر و 6 سانتيمتر قد از يکسري مشکلات فيزيکي رنج مي برد.

اليساني در يک خانواده فقير در شهر کوچکي واقع در ايالت پارا برزيل بزرگ شده است. از ميان 7 خواهر و برادر، وي تنها فرزند خانواده است که از سن 11 سالگي شروع به رشد بي اندازه کرده است.

قد بلند اين دختر مشکلاتي براي وي ايجاد کرده است. براي مثال دو سال قبل مجبور شد مدرسه ابتدايي را به دليل اينکه در اتوبوس مدرسه جا نمي شد ، ترک کند.

وي علاوه بر مشکلات فيزيکي از ميگرن دائمي نيز رنج مي برد. در خانه هميشه بايد مواظب سر خود باشد که به در و ديوار برخورد نکند. همچنين مشکلاتي نيز در خوابيدن دارد چرا که تخت اين نوجوان نسبت به قد وي بسيار کوچک است.

اين دختر در اين خصوص گفت:«متاسفانه والدين من پول کافي براي درمان من ندارند. به همين دليل مي خواهم خودم با کار کردن زندگي جديدي را شروع کنم».

به گفته کارشناسان ، اين دختر از بيماري ژيگانتيسم (غول آسايي) رنج مي برد. اين بيماري در اثر توليد بيش از حد هورمون رشد (سوماتوتروپين) پيش از رسيدن به سن بلوغ ايجاد مي شود.

اليساني هر سال 15 سانتيمتر رشد مي کند و آرزو دارد که بازيکن واليبال يا بسکتبال شود.

در برزيل با 190 ميليون نفر جمعيت، اليساني تنها مورد بلند قد نيست. به طوريکه سه سال قبل يک پسر 25 ساله به نام «خوزه کريستوائو دا سيلوا» با 2 متر 24 سانتيمتر قد و پيش از آن هم يک پسر 24 ساله به نام «خوليسون فرندازس دا سيلوا» با 2 متر و 29 سانتيمتر قد شناسايي شده بودند.

عليرغم اينکه نام خانوادگي هر سه مورد قدبلند برزيلي «سيلوا» است اما هيچ رابطه خويشاوندي ميان آنها وجود ندارد.

مطالب مرتبط: بلند‌ , قد , نوجوان , دنيا , شناسايي , برزيل
لینک مستقیم: بلند‌قدترين نوجوان دنيا شناسايي شد
بخش ترين ها ركورد شكني ها وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

بلند‌قدترين نوجوان دنيا شناسايي شد




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین