محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


عکس و مطالب جالب روزانه: تبليغ شرابخواري و بت‌پرستي در يك بازي با مجوز!


تغییر اندازه متن:

تبليغ شرابخواري و بت‌پرستي در يك بازي با مجوز! تبليغ شرابخواري و بت‌پرستي در يك بازي با مجوز!

تبليغ شرابخواري و بت‌پرستي در يك بازي با مجوز! در توضيح اين بخش آمده است: «بعد از یک روز کاری سخت هیچ چیز به اندازه یک لیوان آب انگور خنک نمی‌چسبد. به همین دلیل ساکنین تو به آبمیوه فروشی می روند و هنگامی که آهنگهای قدیمی خوانده می شود، آنها با خوشی و شادی به خانه هایشان می روند. هر توسعه در آبمیوه فروشی به تو اجاره می دهد تا آبمیوه بیشتری ارائه دهی.»
یک از بازی های مجازی و آنلاین كه سرور اصلي آن در آلمان واقع است، به ظاهر يك بازي اينترنتي مجاني است اما در پس آن تلاش شده است كه موضوعاتي همچون شرابخواري و بت‌پرستي تبليغ شود و جالب آن كه مسوولان اين بازي در صفحه نخست با درج نوشته «تایید شده توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» تلاش كرده‌اند اين بازي را قانوني جلوه داده و مخاطب بیشتری را جذب نمایند.

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، بازي «اي...» كه از سري بازي‌هاي گیم فورج (Gameforge) است مدتي است كه مانند ساير بازي‌هاي رايانه‌اي اين گروه طرفداران زيادي در كشور پيدا كرده است.

اين بازي به ظاهر ساده تلاش كرده است موضوع شراب خواري را تبليغ كند به شكلي كه بازيكنان بايد در اين بازي نسبت به برداشت از منابع انگور و سپس نسبت به ايجاد كارخانه آب انگورسازي (شرابخانه) اقدام كنند. در اين بخش بازيكن می تواند مشخص کنند دقیقاً چه مقدار آب انگور (شراب) به ساکنین ارائه شود. هرچه آب انگور بیشتری ارائه شود، ساکنین خوشحال‌تر می‌شوند!

در توضيح اين بخش آمده است: «بعد از یک روز کاری سخت هیچ چیز به اندازه یک لیوان آب انگور خنک نمی‌چسبد. به همین دلیل ساکنین تو به آبمیوه فروشی می روند و هنگامی که آهنگهای قدیمی خوانده می شود، آنها با خوشی و شادی به خانه هایشان می روند. هر توسعه در آبمیوه فروشی به تو اجاره می دهد تا آبمیوه بیشتری ارائه دهی.»

جالبتر آن كه در نسخه های جديدتري اين بازي بخشي به نام «معجزه‌ها» اضافه شده است كه در اين بخش قلعه آهنگری هیفاستوس یا همان الهه آتش و فلز، جنگل هایدس یا همان الهه مرگ، باغ های دیمیتر یا همان الهه کشاورزی، معبد آتن یا همان الهه حکمت و فلسفه، معبد هرمس یا همان الهه بازرگانی، قلعه آرز یا همان الهه جنگ، معبد پوسایدون یا همان الهه دریا و کلاسوس یا همان مجسمه بزرگ نامگذاري شده‌اند و بازيكن بايد با ساخت معبد و اهدا كردن به اين بت‌ها منتظر معجزه بماند.

در تعريف معبد آمده است: «معبد محل باورها، عقاید و اندیشه است. کشیشان در اینجا زندگی می‌کنند، الهه های خود را ستایش می کنند و سخنان آنان را در سرتاسر جزیره منتشر می کنند. تو هم می توانی در اینجا برای معجزه ها دعا کنی، به شرطی که به آنها احترام بگذاری.»

تمامي اين موارد در حالي است كه مسئولان اين بازي با مهر وزارت ارشاد تاييديه به بازي خود زده‌اند. موضوعي كه به نظر مي‌رسد مسئولان وزارت ارشاد بايد در باره اين بازی و بازي‌هاي رايانه‌اي ديگر توجه جدي‌تري داشته باشند.

مطالب مرتبط: تبليغ , شراب , بازي , مجوز , آلمان , بازيكن
لینک مستقیم: تبليغ شرابخواري و بت‌پرستي در يك بازي با مجوز!
بخش عکس و مطالب جالب روزانه وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

تبليغ شرابخواري و بت‌پرستي در يك بازي با مجوز!




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین