محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


عکس و مطالب جالب روزانه: روانشناس قلابي پس از 14 سال لو رفت


تغییر اندازه متن:

روانشناس قلابي پس از 14 سال لو رفت روانشناس قلابي پس از 14 سال لو رفت

روانشناس قلابي پس از 14 سال لو رفت مرد ميانسالي كه خود را دكتر روانشناس معرفي مي‌كرد و از مالباختگان مبالغ هنگفتي گرفته بود دستگير شد.

در آخرين روز خرداد امسال دستور قضايي مبني بر دستگيري متهمي به نام محمود 78 ساله از سوي داديار شعبه دوم دادسراي ناحيه 19 تهران به پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ واصل شد.

كارآگاهان پايگاه يكم در راستاي اجراي دستور قضايي، با شناسايي مخفيگاه متهم در بلوار ارتش تهران، متهم را دستگير و به پايگاه پليس آگاهي منتقل كردند.

در كمتر از چند ساعت پس از دستگيري متهم، تعداد زيادي زن و مرد با مراجعه به پايگاه يكم، اقدام به طرح شكايت از متهم كردند. شكات در اظهارات خود به كارآگاهان عنوان داشتند كه اين فرد تحت عنوان روانشناس، روانكاو و داراي برد تخصصي TA از آمريكا، به بهانه مداواي آنها و درمان افسردگي اقدام به پذيرش آنها در مطب خود كرده و به اين بهانه از هر كدام از آنها اقدام به دريافت مبالغ چند ده ميليون توماني كرده است.

مالباختگان در اظهارات خود به كارآگاهان عنوان مي‌داشتند كه به طرق مختلف، بويژه دوستان و آشنايان خود، با اين فرد آشنا و براي درمان به وي مراجعه و در طول چند سال مراجعه خود به اين فرد مبالغ كلان چند ده ميليون توماني را پرداخت كرده‌اند.

يكي از مالباختگان در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: حدود 8 سال پيش با اين شخص تحت عنوان دكتر محمود و متخصص روانشناس ، توسط خواهرم كه خود او نيز يكي از مراجعه كنندگان وي بود، آشنا شدم و در جلسات خصوصي براي روانكاوي به وي مراجعه و ساعتي 40 تا 75 هزار تومان پرداخت مي‌كردم.

اين فرد مدعي شد در جلسات روانكاوي وي دائما به من عنوان مي‌كرد: مادرت دشمن اصلي تو در زندگي است و مي‌خواهد ارث تو را بالا بكشد؛ اظهارات اين فرد آنقدر مرا تحت تأثير قرار داده بود كه حتي يك شب چاقو برداشته و مي‌خواستم مادرم را به قتل برسانم تا اينكه مدتي به مطب او نرفته و بعد از آن هم متوجه شدم كه عده‌اي از مراجعه كنندگان تحت عنوان پزشك قلابي از او شكايت كرده‌اند.

مرد جوان ديگري تحت عنوان شاكي و مالباخته‌اي كه مبلغ 140 ميليون تومان به متهم پرداخت كرده بود، با مراجعه به پايگاه يكم پليس آگاهي در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: به دليل مشكلات روحي و افسردگي بنا به توصيه يكي از دوستان خود در سال 84 به اين آقاي دكتر معرفي شدم.

وي ادامه داد: پس از معاينه از سوي وي عنوان شد. كه بايد مرا به صورت خصوصي مداوا كرده و هزينه آنرا نيز ساعتي 100 هزار تومان تعيين كرد كه با آغاز مراجعات من جهت مداوا، اين مبلغ تا 200 هزار تومان و در اين اواخر تا 300 هزار تومان براي هر ساعت مشاوره و روان درماني افزايش پيدا كرد.

وي افزود: اين آقاي دكتر در زمان مراجعه من در طول اين مدت اصرار بر اين داشت كه حتماً بايد همسرم را كتك زده و زندگي را به نفع شخصي خودم تغيير دهم.

در ميان مالباختگان زن ميانسالي حضور داشت كه به گفته خودش، از سال 71 جهت مداوا به مطب دكتر روانشناس داراي برد تخصصي TA از آمريكا مراجعه و طي اين مدت 100 ميليون تومان پول نقد، 2 سكه پهلوي، 5 سكه تمام بهار آزادي، 2 عدد دستبند طلا و جهت هزينه مداوا پرداخت كرده بود.

وي در اظهارات خود به مأموران گفت: غالب افرادي كه مشكلات افسردگي و يا داراي مشكل با اعضاي خانواده خود بودند به اين آقا مراجعه مي‌كردند و او نيز عمدتاً مادر مراجعه كنندگان را مقصر مشكلات روحي و رواني افراد معرفي كرده و در طول معاينات خود نيز به كرات به افراد عنوان مي‌كرد: حال روحي شما بسيار خطرناك است و شما شانس آورده‌ايد كه مرا پيدا كرده‌ايد.

اين زن در ادامه اظهارات خود عنوان داشت: هزينه مشاوره من براي هر ساعت، از 100 دلار آغاز و در اين اواخر به 250 دلار رسيده بود. متهم در زمان روانكاوي عنوان مي‌كرد كه با عالم غيب ارتباط دارد و در پاسخ به مراجعه كنندگان در خصوص انجام دادن يا ندادن امورات شخصي‌شان تحت عنوان اينكه احساس خوبي دارم پس اين كار را انجام دهيد و يا احساس بدي دارم پس اين كار را انجام ندهيد اقدام به دادن مشاوره به افراد مي‌كرد.

در ميان شكاتي كه جهت طرح شكايت به پايگاه يكم پليس آگاهي مراجعه كرده بودند زن جوان حدوداً 35 ساله‌اي حضور داشت كه خود را همسر متهم معرفي كرد.

اين زن در اظهارات خود به كارآگاهان مدعي شد: در سال 75 به خاطر بيماري اعصاب و مشكلاتي كه با همسر اول خود پيدا كرده بودم، با معرفي يكي از دوستانم به مطب دكتر مراجعه كردم.

وي ادامه داد: قرار بود تا اين آقا به عنوان روانكاو به من كمك كند اما هيچگونه كمكي جهت مداواي مشكلات روحي من نكرد تا اينكه در سال 76 از همسرم اولم جدا شدم.

اين زن در خصوص نحوه ازدواج خود با متهم نيز گفت: پس از جدا شدن از هسر اولم در سال 76، جهت ادامه مداواي خود به دكتر مراجعه مي‌كردم تا اينكه در سال 79 با وي ازدواج كردم؛ در تمام اين مدت، در كنار وي هيچ چيزي جز رنج و عذاب نديده‌ام؛ هر وقت به مطب وي مراجعه مي‌كردم او را مي‌ديدم كه با مراجعان خود به صورت خيلي خصوصي ملاقات دارد و تمام حركات و رفتار غيراخلاقي‌اش مرا به شدت رنج مي‌داد.
وي افزود: ادامه اين روند باعث شد تا خانه او را ترك كنم تا اينكه موضوع كلاهبرداري ايشان براي من روشن شد.

سرهنگ عباسعلي محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ، گفت: متهم در مراجع مختلف قضايي داراي پرونده قضايي در حال رسيدگي است و در حال حاضر نيز رسيدگي به پرونده متهم جهت شناسايي مالباختگان و شكات در مراحل مقدماتي قرار دارد.

وي ادامه داد: اين متهم به بهانه اينكه روانكاوي نياز به زمان بسيار طولاني دارد و حتي ممكن است تا پايان عمر به طول بينجامد، با تأسيس مطبي در منطقه پاسداران زمينه مراجعات مكرر و طولاني مدت مالباختگان را براي روانكاوي توسط خود فراهم كرده است بگونه‌اي كه برخي مالباختگان در طول چندين سال گذشته، 5 روز در هفته به متهم مراجعه و جهت مشاوره مبالغ سنگين چند ده ميليون توماني پرداخت كرده‌اند.

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ با دعوت از مالباختگاني كه بدين شيوه مورد كلاهبرداري قرار گرفته‌اند، گفت: از كليه مالباختگاني كه بدين شيوه مورد كلاهبرداري قرار گرفته‌اند دعوت مي‌شود تا جهت طرح شكايت و شناسايي متهم به پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان نياوران - ميدان ياسر و يا شعبه دوم دادياري دادسراي ناحيه 19 تهران مراجعه كنند.

مطالب مرتبط: روانشناس , قلابي , نياوران , مشاوره , مرد , زن
لینک مستقیم: روانشناس قلابي پس از 14 سال لو رفت
بخش عکس و مطالب جالب روزانه وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

روانشناس قلابي پس از 14 سال لو رفت




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین