محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


عکس و مطالب جالب روزانه: در سال ۲۰۰۹ ده‌ها هزار نفر در اتحاديه اروپا پناهندگي گرفته‌اند


تغییر اندازه متن:

در سال ۲۰۰۹ ده‌ها هزار نفر در اتحاديه اروپا پناهندگي گرفته‌اند در سال ۲۰۰۹ ده‌ها هزار نفر در اتحاديه اروپا پناهندگي گرفته‌اند

در سال ۲۰۰۹ ده‌ها هزار نفر در اتحاديه اروپا پناهندگي گرفته‌اند كشورهاي عضو اتحاديه اروپا در سال ۲۰۰۹ به ۷۸ هزار و ۸۰۰ نفر پناهندگي داده‌اند. بر اساس اداره آمار اتحاديه اروپا (يورواستات)، بريتانيا با ۱۲۵۰۰ نفر بيشترين پناهنده را به رسميت شناخته است.

در سال ۲۰۰۹ در سطح اتحاديه اروپا در مورد ۳۱۷ هزار و ۵۰۰ تقاضاي پناهندگي تصميم گرفته شده است

كشور آلمان با ۱۲۱۰۰ نفر و فرانسه با ۱۰۴۰۰ نفر پس از بريتانيا در جايگاه دوم و سوم قرار دارند. كشورهاي سوئد، ايتاليا و هلند نيز شمار زيادي از پناهجويان را به رسميت شناخته و آنها را در جامعه‌ي خود پذيرفته‌اند. اين شش كشور سه چهارم كل پناهندگان را در سطح اتحاديه اروپا زير پوشش حمايت‌هاي دولتي خود گرفته‌اند.

بر اساس داده‌هاي اداره آمار "يورواستات"، شمار پناهندگان در سال ۲۰۰۹ نسبت به سال ۲۰۰۸ افزايشي جزئي داشته است. در آن زمان شمار پناهندگان ۷۵۱۰۰ نفر بوده است.

يك سوم پناهندگان پذيرفته شده در سال ۲۰۰۹ از سومالي با ۱۳۴۰۰ نفر يا از عراق با ۱۳۱۰۰ نفر بوده‌اند. از هر ۱۱ نفر يك نفر از كشور افغانستان است. بر اساس يورواستات، در آلمان بزرگترين گروه پناهجويان از سه كشور عراق، افغانستان و ايران است.

ارقامي كه اداره آمار داده است نشان مي‌دهند كه از هر چهار يا پنج پناهجو، يك نفر در حوزه اتحاديه اروپا به عنوان پناهنده به رسميت شناخته شده است. در سال ۲۰۰۹ در سطح اتحاديه اروپا در مورد ۳۱۷ هزار و ۵۰۰ تقاضاي پناهندگي تصميم گرفته شده است. ميزان قبولي در همان دور اول ۲۷ درصد و در مرحله‌ي رسيدگي در دادگاه‌ها ۱۹ درصد بوده است.

ميزان متفاوت پذيرش پناهندگي در كشورهاي مختلف

ميزان قبولي در آلمان در دور اول ۵/ ۳۶ درصد و در دور دوم ۳۴ درصد بوده است. به عبارت ديگر از هر سه نفر يك نفر به عنوان پناهنده به رسميت شناخته شده است.

بر پايه‌ي آمار يورواستات، در ميان كشورهاي عضو اتحاديه اروپا در مورد ميزان پذيرش پناهندگي تفاوت‌ بسيار است. در كشور مالت در سال ۲۰۰۹ در همان دور اول بررسي تقاضا، دو سوم متقاضيان پناهندگي پذيرفته شده‌اند. در اسلواكي و پرتغال بيش از نيمي از پناهجويان را به رسميت شناخته‌اند.

ولي در يونان از هر صد نفر فقط يك نفر در دور اول پذيرفته شده است. در ايرلند، اسپانيا، فرانسه، اسلواني ميزان پذيرش در دور اول كمتر از مراحل بعدي به رسميت شناخته مي‌شوند. يورواستات اشاره مي‌كند كه اين امر تابعي از اين مسئه است كه پناهجو از كدام كشور مي‌آيد.

اداره آمار اتحاديه اروپا مي‌افزايد كه از ميان ۲۶۱ هزار نفري كه سال گذشته به اتحاديه اروپا وارد شده‌اند، از هر پنج نفر يك نفرشان زير ۱۸ سال بوده‌اند. حدود ۱۲۲۰۰ نفر از اين كودكان و نوجوانان بدون همراه وارد قلمرو اتحاديه اروپا شده‌اند.

مطالب مرتبط: اتحاديه , اروپا , پناهندگي , كودكان , نوجوانان , ايران
لینک مستقیم: در سال ۲۰۰۹ ده‌ها هزار نفر در اتحاديه اروپا پناهندگي گرفته‌اند
بخش عکس و مطالب جالب روزانه وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

در سال ۲۰۰۹ ده‌ها هزار نفر در اتحاديه اروپا پناهندگي گرفته‌اند




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین