محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


مد و زيبایی و ترفندهای آرایشی: ناامیدی دشمن تناسب اندام


تغییر اندازه متن:

ناامیدی دشمن تناسب اندام ناامیدی دشمن تناسب اندام

ناامیدی دشمن تناسب اندام شاید شما هم در تبلیغات رسانه‌ها، قرص‌ها و شربت‌هایی را دیده‌اید كه با آب و تاب فراوان درباره اثربخشی كوتاه‌مدت آنها برای لاغری، صحبت می‌شود ولی هیچ‌كدام از این داروهای شیمیایی شما را به تناسب‌ اندام پایدار نخواهند رساند.
تناسب اندام به تدریج و باگذاشتن وقت و حوصله به دست می‌آید. هنگامی كه ورزش كردن را آغاز می‌كنید، برای خودتان زمان مشخصی تعیین كنید تا به وزن دلخواهتان برسید. این زمان را باید منطقی و بر اساس میزان وزن اولیه خود و وزنی كه می‌خواهید به آن برسید، تعیین كنید. در غیر این صورت، خیلی زود از ورزش ناامید می‌شوید. اولین كاری كه باید انجام دهید، آن است كه ترازو را از دسترس خودتان دور نگه دارید. لازم نیست هر روز روی ترازو بروید و كاهش وزنتان را چك كنید. كاهش وزن و رسیدن به اندام دلخواه به تدریج اتفاق می‌افتد. كافی است ماهی یك بار روی وزنه بروید و در این هنگام، تغییر وزن مشخصی را مشاهده می‌كنید كه می‌تواند بسیار تشویق كننده باشد. در غیر این صورت، اگر هر روز وزنتان را كنترل كنید، به دلیل اینكه تغییرات محسوسی در وزنتان مشاهده نخواهید كرد، ممكن است سرخورده شوید و دست از ورزش كردن بكشید. بهترین كار برای تشویق خودتان، این است كه اگر در پایان ماه، مقدار وزن موردنظرتان را كم كردید، برای خودتان یك جایزه در نظر بگیرید؛ مثلا به دیدن فیلم مورد علاقه‌تان بروید یا یك دست لباس ورزشی زیبا برای خودتان تهیه كنید.
ورزش كردن با یك همراه نیز در تقویت روحیه و انگیزه شما بسیار مفید است. در این شرایط، اگر یكی از شما كوتاهی كند، دیگری او را به ادامه تمرینات تشویق می‌كند. شما هنگامی كه به تنهایی ورزش می‌كنید، شاید گاهی تنبلی كنید و یا بخواهید از برنامه ورزشی‌تان خارج شوید، ولی ورزش كردن با یك همراه به شما كمك می‌كند تا به برنامه ورزشی‌تان پایبند باشید.‌

مطالب مرتبط: ناامید , تناسب , اندام , غذا , وزن , ورزش
لینک مستقیم: ناامیدی دشمن تناسب اندام
بخش مد و زيبایی و ترفندهای آرایشی وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

ناامیدی دشمن تناسب اندام




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین