یک ترفند بامزه در نرم افزار Microsoft Word 2007 Mahshar.com

ترفندهای کامپیوتری در محبوبترين سايت فارسي محشر دات كام

یک ترفند بامزه در نرم افزار Microsoft Word 2007

صفحه اصلي محشر سرگرمي و تفريحي جوك و لطيفه مطالب جالب ديدني خواندني چت روم فونت ساز محشر فال و طالع بيني آموزش آشپزي اطلاعات فرهنگ اسامي دختر و پسر آموزش كتابخانه محشر لينكهاي مختلف کارت تبریک عشق يعني... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل آخرين اخبار تغذيه و سلامتي ركوردشكني ها تصاوير ضرب المثل هاي فارسي قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفندهاي كارآمد بخش بين الملل چك كردن وضعيت آي دي ياهو و ابزارهاي مختلف پخش زنده راديو تلويزيون هاي آنلاين خدمات رايگان تبليغات در محشر
طراحی حرفه ای وب سایت

مایکروسافت همزمان با عرضه ویندوز ویستا ، آفیس 2007 خود را عرضه کرد. در این بسته نرم افزار ، Microsoft Word 2007 نیز با تغییرات فراوان و قابلیتهای جدید نیز منتشر شد. همچنین بسیاری از کاربران ویندوز XP نیز Word 2007 را بر روی سیستم های خود نصب کرده اند. طبعأ با عرضه هر نرم افزار جدید ، ترفندهای جدیدی نیز به آن افزوده میشود. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک ترفند جدید و در عین حال جالب و بامزه که به شکل مخفی در نرم افزار Microsoft Word 2007 گنجانده شده است بپردازیم. لازم به ذکر است این ترفند برای اولین بار توسط وب سایت محشر دات كام در میان سایت های پارسی و همچنین جزء معدود سایتهای اینترنتی است که این ترفند را بازگو میکند!



بدین منظور:
نرم افزار Microsoft Word 2007 را اجرا نمایید.
اکنون در یک صفحه خالی عبارت زیر را وارد نمایید و سپس Enter بزنید:

()lorem=

(دقت نموده که مساوی را تایپ کنید و این متن را نیز کپی نکنید و تنها در محیط Word تایپ نمایید)
خواهید دید که پس از زدن Enter جملات عجیب و غریبی بر روی صفحه ظاهر میشود!



دقت نمایید که تعداد سطور و پاراگراف های نمایش داده شده نیز به شکل دستی توسط خود شما قابل تنظیم است به فرمول زیر:

(تعداد سطر ها , تعداد پاراگراف ها)lorem=

به عنوان مثال برای 6 پاراگراف و 20 سطر خواهیم داشت:

(6,20)lorem=

با این کار جالب میتوانید دوستان خود را تقریبأ شگفت زده کنید!

در خصوص متنی که تقریبأ غیرقابل تشخیص است نیز باید گفت این عبارت ها که Lorem Ipsum نام دارد خود تاریخچه پیچیده ای دارد. تنها ذکر این نکته ضروری است که Lorem Ipsum متونی است که معمولأ به هنگام ساخت صفحات سایت ها و سایر پروژه ها به شکل پیش فرض و به عنوان مثالی از متن قرار میگیرد. اطلاعات کامل پیرامون Lorem Ipsum در ویکی پدیا موجود است:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lorem_ipsum

مطالب جالب خواندني و ديدني فقط در محشر دات کام یک ترفند بامزه در نرم افزار Microsoft Word 2007