نحوه ی استفاده ار کد گیم شارک برای PS1 Mahshar.com

ترفندهای کامپیوتری در محبوبترين سايت فارسي محشر دات كام

نحوه ی استفاده ار کد گیم شارک برای PS1

صفحه اصلي محشر سرگرمي و تفريحي جوك و لطيفه مطالب جالب ديدني خواندني چت روم فونت ساز محشر فال و طالع بيني آموزش آشپزي اطلاعات فرهنگ اسامي دختر و پسر آموزش كتابخانه محشر لينكهاي مختلف کارت تبریک عشق يعني... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل آخرين اخبار تغذيه و سلامتي ركوردشكني ها تصاوير ضرب المثل هاي فارسي قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفندهاي كارآمد بخش بين الملل چك كردن وضعيت آي دي ياهو و ابزارهاي مختلف پخش زنده راديو تلويزيون هاي آنلاين خدمات رايگان تبليغات در محشر
طراحی حرفه ای وب سایت

با آمدن CD گيم شارك و ارزان بودن آن نسبت به كارتريج گيم شارك همه دارندگان كنسول بازی پلی استيشن ميتوانند آنرا تهيه و از تواناييهای اعجاب آور آن لذت ببرند. در اينجا بنا به تقاضای بسيار شما، چكونگی استفاده از آنرا توضيح ميدهيم.
برای استفاده از CD گيم شارك، حتماً بايد قبل از آن كارت حافظه(مموری كارت) را با حداقل يك بلوك خالی در دستگاه داشته باشيد.
مموری كارت را در دستگاه قرار داده و CD گيم شارك را وارد دستگاه كنيد. با روشن كردن دستگاه صبر كنيد تا صفحه گيم شارك باز شود. در منوی Start GS Lite با ضربدر كليك كنيد. در صفحه بعدی پيغام Codes Loaded . Press O ظاهر خواهد شد. با دايره به منوی بعدی برويد. با ضربدر در منوی Select Cheat Codes وارد شويد. در صفحه بعدی با ضربدر روی New Game وارد شويد. در منوی Edit Name با ضربدر كليك كنيد. در اينجا نام CD را كامل يا به اختصار ميتوانيد وارد كنيد. پس از وارد كردن نام CD با دايره به منوی قبلی برگشته و روی Exit & Save با ضربدر كليك كنيد. نام CD در حافظه ذخيره شده و با دايره به منوی قبلی برگرديد. در اينجا ليست اسامی بازيهايی كه در مموری يا CD ذخيره شده است ظاهر ميشود. نام بازی را كه هم اينك وارد و ذخيره كرديد يافته و با ضربدر روی آن كليك كنيد. در صفحه ای كه باز ميشود ميتوانيد حالت كد، مثلاً Infinite HP يا موارد ديگر را برای ذخيره در حافظه وارد كنيد. روی New Code Description با ضربدر كليك كرده تا حروف، برای وارد كردن حالت كد ظاهر شوند. حالت كد را با استفاده از جهت دسته و ضربدر بنويسيد. سپس با دايره به صفحه قبلی برگشته و دسته را يكبار پايين داده تا كادر مخصوص وارد كردن كدها در قسمت سمت چپ صفحه فعال شود. ضربدر را زده تا منوی حاوی 16 حرف مخصوص وارد كردن كدها ظاهر شود. پس از وارد كردن كد، با دايره به منوی Options برگشته و با آمدن در منوی Exit & Save و زدن ضربدر ، كد را در حافظه ذخيره كنيد. در صورتی كه كدهای ديگری مربوط به همين بازی را در ادامه خواستيد وارد كنيد، بهمين ترتيب دايره را زده و باز روی New Code رفته و بار ديگر همه مراحل طی شده را تكرار كنيد. وقتی خواستيد بازی را با كدهای ذخيره شده شروع كنيد، با ضربدر حالتهای كد را كه تحت عنوان New Code آمده است، فعال كرده تا برنگ زرد در آيد. سپس با زدن دايره به صفحه اصلی Select Game برگشته و روی نام CD كه در اول وارد كرديد با استارت كليك كنيد. منوی Start Game With Selected Codes را با استارت فعال كنيد. اكنون به شما پيغام داده خواهد شد كه CD گيم شارك را در آورده و CD بازی را اجرا كنيد.
اينبار بازی را با كد شروع كرديد، در پايان دستگاه را خاموش و اگر دو باره در موقعيتی ديگر خواستيد بازی را با كد مربوطه شروع كنيد، نيازی به وارد كردن دوباره كد نداريد. تنها كافی است مموری حاوی ذخيره كد را در دستگاه قرار داده و گيم شارك را نيز در دستگاه گذاشته و آنرا روشن كنيد. سپس روی Start GS Lite با ضربدر كليك كنيد. در منوی بعدی با ضربدر كليك كنيد. با آمدن روی نام CD ، با ضربدر آنرا فعال كرده و در منوی بعدی با استارت منوی تعويض CD را آورده و CD بازی را اجرا كنيد

مطالب جالب خواندني و ديدني فقط در محشر دات کام نحوه ی استفاده ار کد گیم شارک برای PS1