محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


ترين ها ركورد شكني ها: دامين ۱۳ ميليون دلاري، دومين دامين گران‌بهاي تاريخ


تغییر اندازه متن:

دامين ۱۳ ميليون دلاري، دومين دامين گران‌بهاي تاريخ دامين ۱۳ ميليون دلاري، دومين دامين گران‌بهاي تاريخ

دامين ۱۳ ميليون دلاري، دومين دامين گران‌بهاي تاريخ هفته گذشته يكي از گران‌بهاترين معاملات سايبري رقم خورد و ركورد جديدي در بازار ثبت و فروش دامين‌هاي جذاب، كم‌ياب و ارزشمند ثبت شد. دامين سكس دات كام در يك مزايده به بهاي ۱۳ميليون دلار فروخته شد.

سكس دات كام اكنون دومين دامين گران‌بهاي تاريخ است

در اين مزايده كه از ماه ژوئيه ۲۰۱۰ و با حداقل قيمت يك ميليون دلار آغاز شد، بسياري از كمپاني‌‌هاي بزرگ شركت داشتند. «سكس دات كام» سرانجام به بهاي ۱۳ ميليون دلار فروخته شد تا به ‌عنوان يكي از گران‌بهاترين دامين‌هاي تاريخ ثبت شود.

به گزارش خبرگزاري رويترز، كمپاني «اسكام» مالك قبلي دامين «سكس دات كام»، در پي ورشكستگي ناچار به فروش اين دامين شد. اين دامين تا كنون چندين بار دست به دست شده و آخرين بار، كمپاني اسكام آن را در سال ۲۰۰۶ به بهاي ۱۲ ميليون دلار خريده بود.

كمپاني «كلاور هولدينگز» بالاترين و بهترين پيشنهاد مالي را داد و با پشت‌سر گذاشتن ۱۲ رقيب سرسخت ديگر، مالكيت اين دامين پرطرفدار را در اختيار گرفت. مقامات اين كمپاني هنوز اعلام نكرده‌اند كه از اين دامين به چه منظور استفاده خواهند كرد

دامين‌هاي غير از دات كام هرگز نمي‌توانند با دامين‌هاي ميليون دلاري دات كام رقابت كنند.

پرداخت رقمي نجومي ۱۳ ميليون دلار براي يك دامين اينترنتي شگفت‌آور است، اما بي‌سابقه نيست. پيش از اين، در سال ۲۰۰۹ كمپاني كوئين‌استريت، هشتمين كمپاني بزرگ تبليغات آنلاين در جهان، دامين Insure.com را به بهاي ۱۶ ميليون دلار خريده بود. بالاترين رقم پرداخت شده براي خريد يك دامين، ۵ هزار برابر بيشتر از ميانگين بهاي دامين‌ها در جهان است.

گران‌بهاترين دامين‌هاي تاريخ

ثبت دامين‌هاي خاص، مالكيت آن‌، بازاريابي و سرانجام فروش آن در آينده، به تجارتي پرسود براي فرصت‌شناسان و خوره‌هاي فناوري اطلاعات تبديل شده است و هر ساله در بسياري از كشورها كاربران فعال تنها با ثبت و فروش يك يا چند دامين مهم، جذاب و كليدي‌، سودهاي كلاني كسب مي‌كنند، يك‌شبه ره صدساله مي‌پيمايند و به ميليونر يا ميلياردر تبديل مي‌شوند.

ثبت دامين و فروش آن در آينده، به تجارتي پرسود براي فعالان آنلاين تبديل شده است.

دامين‌هايي كه به دات كام ختم مي‌شوند، گران‌تر از هر دامين ديگري هستند. ۱۰ تا از گران‌بهاترين دامين‌هاي دنيا، بيش از ۹۱ ميليون دلار ارزش مادي دارند. پيش از اين گران‌ترين دامين‌ها از آن مارك‌هاي معروف تجاري بود، اما با گسترش اينترنت و افزايش تاثير تبليغات آنلاين، دامين‌هايي كه قابليت جذب بيشترين بيننده و خواننده آنلاين را دارند، ارزش بيشتري پيدا كرده‌اند.

توليدات پورنوگرافيك، از پربيننده‌ترين محتواهاي توليدشده و منتشرشده در جهان مجازي است و به همين خاطر است كه در فهرست ۱۰ دامين گران‌بهاي تاريخ، دو وب‌سايت مرتبط با اين حوزه را مي‌توان ديد: پورن دات كام و سكس دات كام.

دامين‌هاي سطح بالاي (TLDs) غير از دات كام نيز گاهي اوقات بهايي سنگين پيدا مي‌كنند، اما هرگز نمي‌توانند با دامين‌هاي ميليون دلاري دات كام رقابت كنند.

بيزنس دات كام (Business.com)، ودكا دات كام (Vodka.com)، پيتزا دات كام (Pizza.com)، كازينو دات كام (Casino.com)، دايموند دات كام (Diamond.com)، فلاي دات كام (Fly.com) و بير دات كام (Beer.com) از ديگر دامين‌هاي ميليون دلاري تاريخ‌اند.

به نظر مي‌رسد در آينده نزديك پوكر دات كام (Poker.com) بتواند ركورد قيمت دامين‌ها را بشكند و در صدر فهرست دامين‌هاي ميليون دلاري بنشيند. مالك كنوني اين دامين گفته است كه آن را كمتر از ۲۰ ميليون دلار نخواهد فروخت.

مطالب مرتبط: دامين , دات , كام , ميليون , دلار , فروش
لینک مستقیم: دامين ۱۳ ميليون دلاري، دومين دامين گران‌بهاي تاريخ
بخش ترين ها ركورد شكني ها وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

دامين ۱۳ ميليون دلاري، دومين دامين گران‌بهاي تاريخ




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین