محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


عکس و مطالب جالب روزانه: طي اقدامي عجيب صورت گرفت پاداش براي شستن دست در ايتاليا


تغییر اندازه متن:

طي اقدامي عجيب صورت گرفت پاداش براي شستن دست در ايتاليا طي اقدامي عجيب صورت گرفت پاداش براي شستن دست در ايتاليا

طي اقدامي عجيب صورت گرفت پاداش براي شستن دست در ايتاليا يک کلينيک در ايتاليا در اقدامي عجيب با نصب يک دوربين به پرستاراني که به روشي درست و بيش از بقيه دست هاي خود را مي شويند يک پاداش سه هزار يورويي اعطا مي کند.

به گزارش مهر، کلينيک منجاگالي در شهر ميلان با هدف مبارزه با عفونت هاي بيمارستاني در ميان نوزادان نارس دست به ابتکار جالبي زده است.

در اين کلينيک يک بودجه 200 هزار يورويي (معادل سه هزار يورو سالانه براي هر نفر) براي پاداش پرستاراني که دست هاي خود را به خوبي مي شويند اختصاص يافته است.

پس از يکسال از اجراي اين طرح، آمارهاي شگفت انگيزي به دست آمد به طوري که ميزان عفونت هاي بيمارستاني در بين نوزادان نارس در اين کلينيک 30 درصد کاهش يافت.

در اين کلينيک 70 پرسنل مسئول درمان و مراقبت از نوزادان هستند. اين پرسنل زماني که مشغول شستن دست هاي خود با آب و صابون هستند از طريق دوربيني که در مقابل سينک دستشويي قرار گرفته است رصد مي شوند.

ايده پاداش نقدي براي شستن صحيح دست ها را سر پزشکان بخش نوزادان اين کلينيک ارائه کرد. اين پزشک در اين خصوص اظهار داشت:«بخش مراقبت از نوزادان يکي از بخش هايي است که با بيشترين خطر عفونت هاي بيمارستاني مواجه است به طوري که خطر اين عفونت ها در نوزادان نارسي که وزن کمتر از يک و نيم کيلوگرم دارند بر اساس بيمارستان بين 12 تا 35 درصد متغير است».

پروژه دست هاي پاک به مدت يکسال در اين کلينيک اجرا شد و ميزان عفونت در ميان حدود هزار نوزاد را 30 درصد کاهش داد. اين رقم در بين نوزادان با وزن کمتر از يک و نيم کيلوگرم 20 درصد بود.

مطالب مرتبط: نوزادان ,کلينيک , دست , عفونت , بيمارستان , ايتاليا ,
لینک مستقیم: طي اقدامي عجيب صورت گرفت پاداش براي شستن دست در ايتاليا
بخش عکس و مطالب جالب روزانه وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

طي اقدامي عجيب صورت گرفت پاداش براي شستن دست در ايتاليا




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین