محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


عکس و مطالب جالب روزانه: مرد هوسباز در آتش انتقام سوخت


تغییر اندازه متن:

مرد هوسباز در آتش انتقام سوخت مرد هوسباز در آتش انتقام سوخت

مرد هوسباز در آتش انتقام سوخت زن جواني كه از سوي مردي مورد تعرض قرار گرفته بود ، با همدستي شوهرش، او را به قتل رسانده و جسدش را سوزاند.

به گزارش فارس، يكي از آخرين روزهاي مرداد سال گذشته، مرد جواني با حضور در دادسراي جنايي تهران مدعي شد كه پدرش از چند روز قبل ناپديد شده است.

مأموران تحقيقات خود براي يافتن سرنخي از اميد را آغاز كردند اما تا مدتي بعد از شروع تحقيقات هيچ نشانه‌اي از اميد به دست نيامد تا اينكه پسر اميد مدعي شد كه احتمالا پدرش قرباني اختلاف با طلبكارانش شده است.

تحقيقات از طلبكاران اميد انجام اما مشخص شد كه هيچيك از آنها اطلاعي از سرنوشت اميد ندارند تا اينكه باز هم پسر اميد سرنخي به مأموران داد كه در نهايت منجر به يافتن اميد اما جنازه او شد.

با توجه به شماره تلفن مشكوكي در تلفن همراه اميد كشف شده بود، معلوم شد كه اين شماره متعلق به يك زن جوان است. اين زن به نام مهين شناسايي شد و در اولين تحقيقات بعد از بازجويي پرده از جنايتي وحشتناك برداشت.

مهين به مأموران پليس گفت: با شوهرم اختلاف داشتم و چند بار هم اقدام به طلاق كرده بودم اما شوهرم از اين كار خودداري مي‌كرد. تا اينكه توسط همسرم با اميد كه قرار بود با واسطه مشكلات طلاق مرا برطرف كند، آشنا شدم.

وي افزود: روزي كه قرار بود همديگر را ببينيم با دعوت اميد به خانه او رفتم اما او در خانه‌اش مرا مورد تعرض قرار داد و از اين كارش فيلمبرداري كرد ؛ بعد از آن هم مرا تهديد كرد و از من خواست با او بمانم. بعد از اين اتفاق بسيار افسرده شده بودم تا اينكه يك روز كه با شوهرم ميلاد در حال مصرف شيشه بوديم،‌ موضوع را به او گفتم و با مشورت او تصميم گرفتيم او را به خانه كشانده و به قتل برسانيم.با دعوت من اميد به خانه آمد و با همراهي ميلاد او را به قتل رسانديم.

با اعترافات مهين، ميلاد نيز دستگير شد و در اعترافات خود گفت: بعد از اينكه اميد را با چاقو و چوب به قتل رسانديم ، با خودروي خودش به حوالي جاده قم برديم و در بيابان جسدش را به آتش كشيديم.

با اعتراف متهمان، قرار مجرميت آنها از سوي دادسراي جنايي تهران صادر و پرونده به دادگاه كيفري استان تهران ارجاع شد كه صبح امروز در شعبه 71 و به رياست قاضي نورالله عزيزمحمدي برگزار شد.

در ابتداي جلسه، اصغري روشن، نماينده دادستان با اشاره به مدارك موجود در پرونده بزه انتسابي به متهمان را (مشاركت در قتل عمدي) محرز دانست و خواستار مجازات آنها شد.

در ادامه جلسه، مهين كه موفق به جلب رضايت اولياي‌دم شده بود در جايگاه قرار گرفت و با بيان اينكه اعترافات قبلي خود را قبول ندارد ، گفت: من فقط نظاره‌گر قتل اميد بودم و تمام كارها را شوهرم انجام داد.

ميلاد نيز در جايگاه قرار گرفت و او هم خودش را بي تقصير دانست و گفت: من فقط دست‌وپاي اميد را بستم و مهين بود كه با چوب و چاقو او را به قتل رساند.

بعد از اظهارات متهمان، قاضي عزيزمحمدي ختم جلسه را اعلام و بعد از مشورت با مستشاران دادگاه حكم پرونده را بدين شرح اعلام كرد:

1- ميلاد به خاطر مشاركت در قتل عمدي به قصاص محكوم شد (به علت مشاركت در قتل اولياي‌ دم بايد نيمي از ديه يك فرد مسلمان را به او پرداخت كنند).

2_ مهين هم با توجه به اينكه موفق به جلب رضايت شده بود ، به حبس محكوم شد.

گفتني است ؛ متهمان به علت سوزاندن جسد مقتول، به پرداخت يك دهم ديه محكوم شدند.

مطالب مرتبط: اميد ,قتل , شوهر , تهران , مرد , هوسباز ,
لینک مستقیم: مرد هوسباز در آتش انتقام سوخت
بخش عکس و مطالب جالب روزانه وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

مرد هوسباز در آتش انتقام سوخت




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین