محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي


سينماي ايران و جهان: ليلا اوتادي: نقش ندا آقا سلطان را بازي نمي كنم


تغییر اندازه متن:

ليلا اوتادي: نقش ندا آقا سلطان را بازي نمي كنم ليلا اوتادي: نقش ندا آقا سلطان را بازي نمي كنم

ليلا اوتادي: نقش ندا آقا سلطان را بازي نمي كنم ليلا اوتادي با اشاره به اين كه به دليل شكستگي پا، در هيچ پروژه‌اي نمي‌تواند بازي كند، گفت: اخباري كه درباره فعاليت سينمايي من منتشر شده، كذب محض و ساخته ذهن افراد است.

ليلا اوتادي گفت: اين دومين باري است كه امسال خبرهاي كذب و نادرست از فعاليت‌هايم در دنياي مجازي و نشريات نامعتبر يا كم‌معتبر منتشر شده است كه براي خودم جالب و تعجب‌آور است!

وي ادامه‌ داد: از تمام دست‌اندركاران تقاضامي‌كنم تا فضا را استريليزه و پاك كنند و خبرهاي درست تحويل مردم دهند. مردم علاقمند‌ند خبرهاي درست را بگيرند نه اخباري را كه با دشمني‌ها و كينه‌توزي‌ها ارايه مي‌شود.

اوتادي در ادامه افزود: به توصيه دوستانم كه زودتر مطلع شدند، با پاي شكسته (كه چند وقتي است دچار آن شده‌ام) پاي كامپيوتر و دنياي مجازي نشستم و با مرور اخبار اينترنت، خبري را كه در آن نوشته شده «قرار است در نقش ندا آقاسلطان بازي كنم»، خواندم. دلم مي‌خواهد بدانم چه كسي اين دشمني را روا داشته تا با طرح اينگونه خبر، مردم را نسبت به من هيستريك و عصبي نمايد.

وي در خاتمه افزود: مدتي‌است پاي من شكسته و تا دو ماه آينده نمي‌توانم در هيچ پروژه‌اي فعاليت كنم و تمام اخباري كه درباره من منتشر شده است، كذب محض و ساخته ذهن افراد است.

مطالب مرتبط: ليلا , اوتادي , ندا آقا سلطان , كامپيوتر , سينما , بازي
لینک مستقیم: ليلا اوتادي: نقش ندا آقا سلطان را بازي نمي كنم
بخش سينماي ايران و جهان وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

ليلا اوتادي: نقش ندا آقا سلطان را بازي نمي كنم




ورود به چت روم دی جی چت محشر


سایر چت روم های محشر را نیز امتحان کنید
چت روم دی جی چت
چت روم جاوا چت
چت روم صوتی و تصویری
چت روم ویژه
چت روم فلش

بازی آنلاين

بازی شطرنج آنلاین