نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی فر دادن و رنگ کردن مو

نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی فر دادن و رنگ کردن مو

صفحه اصلی سایت محشر بخش سرگرمی تفریحی محشر اس ام اس جوک و لطیفه های جدید فارسی مطالب و عکس های جالب خواندنی دیدنی عکس ایرانی و خارجی خطای دید - به چشمان خود اعتماد نکنید اتاق چت روم فارسی گفتگو دوستیابی عاشقانه متن زیبا ساز محشر نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی کاملترین مرجع انواع فال ، طالع بینی و آدم شناسی به سبک های مختلف آموزش آشپزی ، تهیه انواع ترشیجات دسر شیرینی غذای ايرانی غذای فرنگی غذای کودک و نوشیدنی اطلاعات راهنما تلفن کل کشور نقشه جهان نقشه تهران فرهنگ اسامي پسر و دختر ایرانی آموزش انواع داستان و رمان در کتابخانه محشر سایتهای اینترنتی فارسی لینک های مختلف ایرانی و خارجی ارسال رایگان کارت تبریک های عکس و فلش برای مناسبت های عاشقانه ولنتاین تولد و غیره ترجمه تصویر های عاشقانه عشق یعنی ... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل جدید ترین اخبار ایران و جهان اطلاعات غذایی تغذيه رژیم و سلامتي جدیدترین رکورد ها و ترین ها گالری عکس های جالب غیر ایرانی ضرب المثل های فارسی ايران همراه با عکس قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفند هاي كارآمد اینترنتی کامپیوتر و موبایل بخش بين الملل در محشر چك كردن عکس و وضعيت اي دي ياهو در مسنجر با امکانات جالب دانلود رايگان نقشه کامل شهر تهران براي تمامي موبايل هاي سامسونگ - سونی اریکسون - نوکيا پخش زنده و مستقیم شبکه های راديو و تلويزيون آنلاين تبليغات در محبوبترین سایت فارسی نقشه سایت
چت روم محشر دات كام

نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی فر دادن و رنگ کردن مو فر دادن و رنگ کردن مو

حتی بسیاری از شرکت های تولید کننده لوازم زیبایی و آرایش مانند لورل آزمایشگاهها و دانشمندان متخصص خود را به کار گرفته اند و روی فراورده های زیبایی به تحقیق و پژوهش مشغول شده اند. حال از اینکه موی سر انسان نسبت به فراورده های مختلف چه واکنشی نشان میدهد گرفته تا بررسی های روان شناختی در خصوص اینکه چرا انسان چرا تمایل به ظاهری آراسته داشته و دارد و همه و همه مورد توجه تولید کنندگان لوازم زیبایی قرار دارد تا بیشتر خود را با نیازهای جامعه از نقطه نظر آراستگی مو تطبیق دهند.روانشناسی رنگها به شما کمک میکند تا بهترین رنگ را برای نوع بخصوص پوست خود و دیگران به کار ببرید و با نوع آرایش مو و رنگ آن تغییرات بسیار زیادی در روحیات و حتی رفتار خود و دیگران بگذارید . پس در انتخاب رنگ و مدل موهای خود و دیگران بسیار دقت کنید .







رنگ مو از خصوصيات بارز یک زن در گذشته و هم اکنون است كه تا چه حد مورد پسند قرار بگیرد و مقبولترين نوع ، در آن روزگار تيرگي آن بود كه هر چه زيادتر به خرمائي و سياهي مشكي ميگرائيد جالبتر مي آمد، و هر چه بي رنگ تر و كمرنگ تر بود نا مقبول تر و نا مطبوعتر از همه، موي بور و زرد و صاف و ابريشمي و افتاده بود كه كمتر جلب نظر مي نمود. همچنانكه هر چه ابرو، پرتر و پر پشت تر و كشيده تر و پيوسته تر و سياه تر و چشمان هر چه درشت تر و سياه تر و داراي موهاي سياه بلند بود طالب زيادتر پيدا مي نمود و تنها جمله اي كه بس بود تا خواستگار مخالفي بر زبان آورده، داماد را از زن يا دختري دلسرد نمايد آن بود كه بگويد: ﴿ بوروير﴾ بوري و كمرنگي مو .







نكته مهمي كه در باره رنگ موها و رنگ چشمها بايد حتما دقت شود اين است كه اين رنگها نژادي نباشند، زيرا چشمها و موهاي نژادي در بين يك ملت عموميت دارد.



مثلا اروپاي شمالي نژادا داراي موي بور خيلي باز مي باشند. لذا صفاتي را كه براي صاحبان موي بور در اينجا ذكر مي كنم شامل عموم مردم اين نژاد نخواهد شد. بنابر اين بدقت ملاحظه نمود و رنگ موها و چشمهاي نژادي را تشخيص داد و از غير نژادي تفكيك نمود. بطور كلي مو و انرژي در يك رديف سير مي كنند يعني هر چه مو پر پشت تر و قشنگتر باشد انرژي و قوت شخص هم زيادتر و ارزنده تر است. پر مو بودن دليل نشاط - نيرومندي و بنيه قوي مي باشد و زيادي آن هم نشانه شرارت است. اشخاص با لطبيعه پر مو معمولا به زندگاني آزاد و خارج از شهر و محيط كم جمعيت مايلند.



كم مو بودن علامت ترس و ناتواني جسمي و در عين حال دليل توانائي عقلي فوق العاده است. اغلب نوابغ كم مو بوده اند. اشخاصي كه با لطبيعه كم مو هستند معمولا به زندگاني در داخل شهر و محيط پر جمعيت بيشتر متمايلند.







موي دراز علامت سخاوت - متانت - بردباري و تاني است.



موي كوتاه علامت تندي - عصبي بودن مزاج - عجله و شتاب است.



موي مجعد كسي كه داراي موي مجعد ﴿فرفري ﴾ مي باشد مهربان و خوش مشرب است.



موي خشن موئي كه مثل سيم و مفتول سخت و خشن است. صاحب آن داراي صفت مردانگي و صبر و تحمل مي باشد و همچنين حاكي از شخصي است كه طبيعت خشن دارد ﴿ مخصوصا زنها ﴾ و در ضمن صاحب اين مو بسيار فعال است.



موي نرم اشخاصي كه داراي موي نرم ابريشمي هستند بالطبيعه نجيب و باشفقتند و كسي را آزار نكرده و نمي رنجانند و اگر اجبارا طوري رفتار كنند كه موجب رنجش طرف شوند خودشان بيش از طرف رنج مي برند. اين مسئله در زنها بيشتر صادق است، شخصي كه داراي موي نرم است تخيلي و مستعد تحريك است و بسهولت اغوا مي شود.



موي قهوه اي علامت ثبات و استقامت و محبت و انس فراوان است.



موي سياه، موي سياه بسيار كم است، زيرا اغلب موهائي كه سياه مي نمايند. اگر تميز شسته شوند برنگ قهوه اي تاريك نمودار مي گردند. با وجود اين، موي سياه علامت غمگيني، خود پرستي و تبعيت از شهوات نفساني است.



موي بور علامت تلون مزاج و دمدمي بودن است



موي طلائي نشانه عيش و عشرت دوستي صاحب آن است.



موي قرمز و خرمائي علامت جنگ طلبي و ستيزه جوئي و پيروي از اميال و خواهش هاي نفساني است.



نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی فر دادن و رنگ کردن مو

جستجو در سایر مطالب محشر