نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی آرايش تکميلي و ترميمي

نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی آرايش تکميلي و ترميمي

صفحه اصلی سایت محشر بخش سرگرمی تفریحی محشر اس ام اس جوک و لطیفه های جدید فارسی مطالب و عکس های جالب خواندنی دیدنی عکس ایرانی و خارجی خطای دید - به چشمان خود اعتماد نکنید اتاق چت روم فارسی گفتگو دوستیابی عاشقانه متن زیبا ساز محشر نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی کاملترین مرجع انواع فال ، طالع بینی و آدم شناسی به سبک های مختلف آموزش آشپزی ، تهیه انواع ترشیجات دسر شیرینی غذای ايرانی غذای فرنگی غذای کودک و نوشیدنی اطلاعات راهنما تلفن کل کشور نقشه جهان نقشه تهران فرهنگ اسامي پسر و دختر ایرانی آموزش انواع داستان و رمان در کتابخانه محشر سایتهای اینترنتی فارسی لینک های مختلف ایرانی و خارجی ارسال رایگان کارت تبریک های عکس و فلش برای مناسبت های عاشقانه ولنتاین تولد و غیره ترجمه تصویر های عاشقانه عشق یعنی ... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل جدید ترین اخبار ایران و جهان اطلاعات غذایی تغذيه رژیم و سلامتي جدیدترین رکورد ها و ترین ها گالری عکس های جالب غیر ایرانی ضرب المثل های فارسی ايران همراه با عکس قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفند هاي كارآمد اینترنتی کامپیوتر و موبایل بخش بين الملل در محشر چك كردن عکس و وضعيت اي دي ياهو در مسنجر با امکانات جالب دانلود رايگان نقشه کامل شهر تهران براي تمامي موبايل هاي سامسونگ - سونی اریکسون - نوکيا پخش زنده و مستقیم شبکه های راديو و تلويزيون آنلاين تبليغات در محبوبترین سایت فارسی نقشه سایت
چت روم محشر دات كام

نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی آرايش تکميلي و ترميمي آرايش تکميلي و ترميمي

با آرايش ترميمي و استفاده از رنگهاي تيره و روشن فونديشن و يا پورد ميتوانيم ايرادهاي اعضاي صورت را تا حد امکان بپوشانيم. ميتوانيم با رنگهاي تيره اين اعضا را کوچکتر و با رنگهاي روشن آنها را بزرگتر نشان دهيم. اگر در اين کار دقت نکيم، اين لکه هاي تيره وروشن نه تنها زيبا نخواهند بود، بلکه چهره را زشت نيز خواهند کرد. در آرايش ترميمي بيشتر از پودر استفاده ميشود تا از کرم و مايع، زيرا پودر به راحتي روي فونديشن پخش ميشود. آرايش ترميمي بر اثر تکرار بهتر ميشود چون تکرار اين آرايش باعث ميشود که متوجه شويم که چگونه بايد اعضاي صورت را با استفاده از رنگهاي متضاد کامل نشان دهيم.

به طور مثال براي بيني پهن، کنار بيني را کمي تيره تر ميکنيم و روي بيني را پودر ميزنيم. درمورد بينيهاي بلند، نوک بيني را تيره تر ميکنيم و در بيني هاي کج، رنگ تيره را در کنار بيني و رنگ روشن تر را در وسط بيني به کار ميبريم.

براي پوشاندن جاي زخم و يا جوش، آکنه، لکه هاي روي پوست و سياهي دور چشم و خطوط ريز و پهن کنار دهان عمل ترميمي و تکميلي را بعد از زدن فونديشن انجام ميدهيم، زيرا فونديشن را نميتوانيم روي پودر بزنيم و مانع پاک شدن آن شويم.

پودر و يا کرمهاي ترميمي در رنگهاي روشن، متوسط و تيره ساخته ميشوند.

حلقه سياه دور چشم را ميتوان با استفاده از کرم پودر ترميمي پوشاند. البته دلايل زيادي براي افتادن حلقه سياه دور چشم و گود رفتن و پف کردن پلکها وجود دارد، مثل کم خوابي، غذاي نامناسب، مصرف مشروبات الکلي، ناراحتي هاي کليوي و... که در اين صورت بايد ابتدا در رفع مشکل اصلي بکوشيم و سپس از آرايش کمک بگيريم. به هر حال، پلکها و اطراف چشم را تا زماني که تيره و گود رفته هستند روشنتر ميکنيم و يا در حالتي که پف کرده اند براي پوشاندن اين پف ، روي آن را با پودر تيره تر و اطراف آن را با پودر روشن ميپوشانيم و به دقت پودر را پخش ميکنيم.

از پودر تيره براي کوچکتر نشان دادن بيني بزرگ و يا کج، غبغب، آرواره پهن و برجسته، پلکهاي سنگين، چانه برجسته و پيشاني جلو آمده استفاده ميکنيم.

از پودر روشن براي بزرگتر نشان دادن بيني کوتاه، چشمان گود رفته کوچک، صورت باريک و بلند، چانه عقب رفته، گردن باريک و بلند و پوشاندن حلقه سياه دور چشم استفاده ميکنيم.

بريا برجسته تر نشان دادن گونه ها، يک خط فرضي از گوشه دهان به وسط گوش و يک خط ديگر به صورت عمودي، از گوشه خارجي چشم به طرف چانه ميکشيم. فونديشن تيره را بعد از خط عمودي روي اين خط فرضي به طور افقي ميزنيم.

زخمهاي کوچک، خال و لکه سياه را با فونديشن ميتوانيم بپوشانيم که بهتر است با انگشت فونديشن را کاملا پخش کنيم تا خط فاصله اي ايجاد نشود و صورت دو رنگ نشان ندهد. براي پوشاندن لکه ههاي بزرگ و خال يا لکه مولودي (اصطلاحا همان ماه گرفتگي) مسلما وقت بيشتري بايد صرف کنيم و با صبر و حوصله به قدر کافي کار کنيم. بعد از زدن فونديشن، مواد پوشاننده را روي لکه مي ماليم و مجددا لايه نازکي از فونديشن را روي آن ميزنيم و سپس تمام صورت را به طور يکنواخت پودر ميزنيم. بايد توجه داشته باشيم که استفاده از فونديشن خيلي زياد و ضخيم، بدون پخش کردن صحيح مشکل صوزت را بدتر از آنچه که هست نشان ميدهيد.



نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی آرايش تکميلي و ترميمي

جستجو در سایر مطالب محشر