دانلود وذخيره فيلم هاي سايت Youtube در كامپيوتر خودتان Mahshar.com

ترفندهای کامپیوتری در محبوبترين سايت فارسي محشر دات كام

دانلود وذخيره فيلم هاي سايت Youtube در كامپيوتر خودتان

صفحه اصلي محشر سرگرمي و تفريحي جوك و لطيفه مطالب جالب ديدني خواندني چت روم فونت ساز محشر فال و طالع بيني آموزش آشپزي اطلاعات فرهنگ اسامي دختر و پسر آموزش كتابخانه محشر لينكهاي مختلف کارت تبریک عشق يعني... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل آخرين اخبار تغذيه و سلامتي ركوردشكني ها تصاوير ضرب المثل هاي فارسي قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفندهاي كارآمد بخش بين الملل چك كردن وضعيت آي دي ياهو و ابزارهاي مختلف پخش زنده راديو تلويزيون هاي آنلاين خدمات رايگان تبليغات در محشر
طراحی حرفه ای وب سایت

همان طور که اطلاع دارید مدت زمانی از عرضه نرم افزار Real Player 11 نسخه Beta میگذرد. این نرم افزار توانمند علاوه بر امکانات متعدد برای پخش فایلهای صوتی و ویدئویی در نسخه جدید خود قابلیت جدیدی را در خود گنجانده است. با استفاده از این قابلیت جدید شما میتوانید ویدئوهای موجود در سایتهای ویدئوهای اشتراکی آنلاین به ویژه Youtube را بر روی سیستم خود دانلود نمایید و بدون نیاز به اینترنت آنها را در حالت آفلاین نیز مشاهده کنید. هم اکنون قصد داریم به معرفی این ترفند بپردازیم.




ابتدا شما میتوانید آخرين نسخه نرم افزار Real Player را از سايت راديو شما دات كام www.radioshoma.com  دانلود نمایید.
سپس برنامه را اجرا نمایید.
اکنون کافی است با مراجعه به قسمت Options گزینه Download This Video را فعال کنید.
از این پس با مراجعه به هر ویدئوی اینترنتی دکمه ای به نام Download This Video برای شما پدیدار میشود. با کلیک بر روی این دکمه میتوانید ویدئو را دانلود کرده و روی هارد ذخیره کنید.
این ابزار توانمند علاوه بر Youtube بر روی کلیه سایتهای اشتراک آنلاین ویدئو همانند Youtube, MetaCafe, MSN Videos, Revver, iFilm, PutFile, DailyMotion, Esnips, BrightCove, CinemaTube.Net عمل میکند.

مطالب جالب خواندني و ديدني فقط در محشر دات کام دانلود وذخيره فيلم هاي سايت Youtube در كامپيوتر خودتان