خانه و خانه داري - ماشین ظرفشویی مناسب Mahshar

خانه و خانه داري : ماشین ظرفشویی مناسب

صفحه اصلی سایت محشر بخش سرگرمی تفریحی محشر اس ام اس جوک و لطیفه های جدید فارسی مطالب و عکس های جالب خواندنی دیدنی عکس ایرانی و خارجی خطای دید - به چشمان خود اعتماد نکنید اتاق چت روم فارسی گفتگو دوستیابی عاشقانه متن زیبا ساز محشر نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی کاملترین مرجع انواع فال ، طالع بینی و آدم شناسی به سبک های مختلف آموزش آشپزی ، تهیه انواع ترشیجات دسر شیرینی غذای ايرانی غذای فرنگی غذای کودک و نوشیدنی اطلاعات راهنما تلفن کل کشور نقشه جهان نقشه تهران فرهنگ اسامي پسر و دختر ایرانی آموزش انواع داستان و رمان در کتابخانه محشر سایتهای اینترنتی فارسی لینک های مختلف ایرانی و خارجی ارسال رایگان کارت تبریک های عکس و فلش برای مناسبت های عاشقانه ولنتاین تولد و غیره ترجمه تصویر های عاشقانه عشق یعنی ... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل جدید ترین اخبار ایران و جهان اطلاعات غذایی تغذيه رژیم و سلامتي جدیدترین رکورد ها و ترین ها گالری عکس های جالب غیر ایرانی ضرب المثل های فارسی ايران همراه با عکس قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفند هاي كارآمد اینترنتی کامپیوتر و موبایل بخش بين الملل در محشر چك كردن عکس و وضعيت اي دي ياهو در مسنجر با امکانات جالب دانلود رايگان نقشه کامل شهر تهران براي تمامي موبايل هاي سامسونگ - سونی اریکسون - نوکيا پخش زنده و مستقیم شبکه های راديو و تلويزيون آنلاين معرفی شهر های ایران تبليغات در محبوبترین سایت فارسی نقشه سایت
چت روم
ماشین ظرفشویی مناسب تغییر فونت : شما مي توانيد با استفاده از منو سمت راست صفحه نمايش اندازه متن را تغيير دهيد

ماشین ظرفشویی مناسب ماشین ظرفشویی مناسب

ماشین ظرفشویی مناسب آیا قصد دارید در سال جدید به تکمیل لوازم منزل بپردازید؟ اگر پاسخ مثبت است و این وسیله، ماشین ظرفشویی است، مطلب زیر می‌تواند به شما کمک کند.
ماشینهای ظرفشویی در مدلهای کوچک استاندارد، توکار و مجزا به فروش می‌رسند و شما می‌توانید با توجه به محلی که برای این دستگاه در نظر گرفته اید، تعداد نفرات خانواده و همچنین سلیقه خود، مدل مناسب را انتخاب کنید.
● مخزن
ماشینهای ظرفشویی ارزان، دارای مخزنی از جنس پلاستیک و مدلهای گران قیمت تر، مخزنی از جنس فولاد ضدزنگ (اصطلاحا استیل) دارند. جنس استیل از زنگ زدگی، رسوب و لک شدگی جلوگیری می‌کند. در استفاده از مدلهایی با مخزن استیل، از مواد شوینده دارای سفید کننده استفاده نکنید.
● قفسه ها
شما باید این قسمت را به دقت بررسی کنید تا از مناسب بودن اندازه قفسه ها با بشقابها، عمق قابلمه ها، کاسه ها و خلاصه بیشتر ظروف خود اطمی‌نان حاصل کنید. شاید ظروفی داشته باشید که در هیچ ماشین ظرفشویی جا نشوند، در چنین مواردی باید قبول کنید که یکی دو قطعه از ظروف را دستی بشویید.
بعضی از ماشینهای ظرفشویی دارای سه قفسه هستند که ممکن است اندازه بشقابها یا عمق ظروف گودی که در آن قرار می‌دهید را محدود کنند. اکثر ماشینها دو طبقه قفسه دارند و گاهی دارای قابلیت شیب دار قرار گرفتن نیز هستند.
● مصرف آب
ماشینهای ظرفشویی آب زیادی مصرف می‌کنند که البته اگر ماشین کاملا پر باشد، مقدار آب مصرفی آن، از مقدار آبی که با شستن دستی ظرف مصرف می‌شود چندان تفاوتی ندارد. برای اطمی‌نان یافتن از مقدار مصرف آب، مدلهای نختلف و مقدار مصرف آنها را با دقت بررسی کنید.
● فیلتر غذا
بعضی مدلهای ماشین ظرفشویی دارای آسیابی مخصوص هستند که خرده های غذا را آسیاب کرده و همراه با آب بیرون می‌فرستد. اما مدلهای دیگر این دستگاه چنین آسیابی ندارند و ظروف باید قبل از قرار داده شدن در آن با دستمالی مرطوب پاک شوند.
● شستشوی هوشمند
بعضی مدلهای ماشین ظرفشویی دارای حسگرهایی هستند که با عبور دادن شعاع نور از می‌ان آب و اندازه گیری شفافیت آن، می‌زان کثیفی آب را تشخیص داده و زمان خالی شدن و تعویض آب را مشخص می‌کند.
● آب گرمکن
تقریبا تمام ماشینهای ظرفشویی به آب گرم متصل می‌شوند. آب گرم منزل معمولا در درجه ۴۸ تا ۵۵ درجه سانتیگراد تنظیم می‌شود. ماشینهای ارزانتر از همی‌ن دمای آب استفاده می‌کنند و ماشینهای گرانتردارای سیستم گرم کننده هستند. برای شسته شدن چربی و پاک شدن مواد شوینده، دمای آب باید ۶۰ درجه باشد. از طرفی داغ بودن آب نیاز به خیس کردن و آب کشی مکرر را از بین برده و در مصرف آب صرفه جویی خواهد نمود. مدلهای جدیدتر، ظروف را با آب داغ شسته و با آب سرد آب کشی می‌کند تا در مصرف برق نیز صرفه جویی شود.
● برنامه های شستشو
تمام ماشینهای ظرفشویی دارای سه برنامه شستشو هستند : سبک، معمولی و سنگین. برنامه های دیگر شامل شستشوی ظروف چینی/کریستال، قابلمه، خیس کردن، صرفه جویی در انرژی و شستشوی کوتاه هستند. مدلی را انتخاب کنید که بدون داشتن خواص اضافه که تنها موجب گرانتر شدن آن می‌شود، نیازهای شما را هم برطرف کند.
● سوراخهای آب فشان
بازوهای شوینده ای که در دستگاه تعبیه شده اند دارای سوراخهایی هستند که آب با فشار از آن خارج می‌شود. سوراخهای ریزتر کار شستشو را بهتر انجام می‌دهند.
● خشک کن
ماشینهای ظرفشویی دارای خشک کن، برق زیادی مصرف می‌کنند. اما مدلهایی که مخزن استیل دارند، به دلیل اینکه مخزن حرارت را نگه می‌دارد، خشک شدن عادی ظروف را تسریع می‌کنند.
● مقدار صدا
ماشینهای ظرفشویی اصولا پر سرو صدا هستند که از گردش موتور، فشار آب و...ایجاد می‌شود. اگر دستگاهی که انتخاب می‌کنید دارای دیواره های عایق کاری شده باشد، صدای مزاحم آن تا حد زیادی - نه کاملا - برطرف خواهد شد.
● نگهداری
مهمترین نکات، اول تمی‌ز کردن فیلتر دستگاه است که باید ماهی یک مرتبه انجام شود و نکته دوم پاک کردن ظروف از غذاهای باقیمانده است.
بخش خانه و خانه داري وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

ماشین ظرفشویی مناسب
موسيقي هنر و خوانندگانموسيقي هنر و خوانندگان Mahshar.com/art
مد و زيبايي آرایشی و بهداشتیمد و زيبايي آرایشی و بهداشتی Mahshar.com/beauty
عکس و خبر از سینماي ایران و جهانعکس و خبر از سینماي ایران و جهان Mahshar.com/cinema
مطالب جالب تصاویر دیدنیمطالب جالب تصاویر دیدنی Mahshar.com/fun
خانه و خانه داريخانه و خانه داري Mahshar.com/home
خطا دیدخطا دید Mahshar.com/khata_did
کتابخانه محشرکتابخانه محشر Mahshar.com/library
ترفند های موبايل و sms اس ام استرفند های موبايل و Sms اس ام اس Mahshar.com/mobile
ترين ها ركورد شكني هاترين ها ركورد شكني ها Mahshar.com/oddity
روانشناسيروانشناسي Mahshar.com/psycology
تصاویر و مطالب جالب مذهبيتصاویر و مطالب جالب مذهبي Mahshar.com/religiouse
عکس و مطالب جالب دنیای ورزشعکس و مطالب جالب دنیای ورزش Mahshar.com/sport
ترفند های مفید كامپيوتر و اينترنتترفند های مفید كامپيوتر و اينترنت Mahshar.com/tarfand