خانه و خانه داري - عناصر یک اتاق خواب رمانتیک : رنگ و نورپردازی Mahshar

خانه و خانه داري : عناصر یک اتاق خواب رمانتیک : رنگ و نورپردازی

صفحه اصلی سایت محشر بخش سرگرمی تفریحی محشر اس ام اس جوک و لطیفه های جدید فارسی مطالب و عکس های جالب خواندنی دیدنی عکس ایرانی و خارجی خطای دید - به چشمان خود اعتماد نکنید اتاق چت روم فارسی گفتگو دوستیابی عاشقانه متن زیبا ساز محشر نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی کاملترین مرجع انواع فال ، طالع بینی و آدم شناسی به سبک های مختلف آموزش آشپزی ، تهیه انواع ترشیجات دسر شیرینی غذای ايرانی غذای فرنگی غذای کودک و نوشیدنی اطلاعات راهنما تلفن کل کشور نقشه جهان نقشه تهران فرهنگ اسامي پسر و دختر ایرانی آموزش انواع داستان و رمان در کتابخانه محشر سایتهای اینترنتی فارسی لینک های مختلف ایرانی و خارجی ارسال رایگان کارت تبریک های عکس و فلش برای مناسبت های عاشقانه ولنتاین تولد و غیره ترجمه تصویر های عاشقانه عشق یعنی ... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل جدید ترین اخبار ایران و جهان اطلاعات غذایی تغذيه رژیم و سلامتي جدیدترین رکورد ها و ترین ها گالری عکس های جالب غیر ایرانی ضرب المثل های فارسی ايران همراه با عکس قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفند هاي كارآمد اینترنتی کامپیوتر و موبایل بخش بين الملل در محشر چك كردن عکس و وضعيت اي دي ياهو در مسنجر با امکانات جالب دانلود رايگان نقشه کامل شهر تهران براي تمامي موبايل هاي سامسونگ - سونی اریکسون - نوکيا پخش زنده و مستقیم شبکه های راديو و تلويزيون آنلاين معرفی شهر های ایران تبليغات در محبوبترین سایت فارسی نقشه سایت
چت روم
عناصر یک اتاق خواب رمانتیک  : رنگ و نورپردازی  تغییر فونت : شما مي توانيد با استفاده از منو سمت راست صفحه نمايش اندازه متن را تغيير دهيد

عناصر یک اتاق خواب رمانتیک  : رنگ و نورپردازی عناصر یک اتاق خواب رمانتیک : رنگ و نورپردازی

عناصر یک اتاق خواب رمانتیک  : رنگ و نورپردازی ایجاد یک اتاق خواب راحت و رمانتیک به معنای کنار هم قرار دادن اجزا به صورتی است که هم شما و هم همسرتان احساس ارامش و راحتی نمایید . بعضی از این اجزا عبارتند از رنگ ،نور ، مبلمان و دکور . برای ایجاد اتاق خواب رمانتیک به احساسات خود دقت کنید و ایده های مختلف را ازمایش نمایید و به احساسات شریک خود به این تغییرات نیز توجه نمایید

رنگ:

رنگ اثر عمیق و موثری بر ذهن شما دارد . حتی نگاه کردن به رنگها احساسات متفاوتی را در ما ایجاد می کند ، بنابراین در انتخاب رنگ برای اتاق خوابتان حساس باشید .



قرمز رنگ عاشقانه و رویایی می باشد . استفاده از روتختی یا کوسن های قرمز در اتاق خواب به ایجاد محیط عاشقانه کمک می کند . البته اگر انسان عصبی مزاجی هستید از رنگ قرمز دوری کنید چون علاوه بر عشق ، قرمز تحریک کننده عصبانیت نیز می باشد.


سبز و ابی ، رنگهای خودمانی و ارامش بخشی هستند و در اتاق خواب ایجاد حس راحتی می نمایند . سبز رنگ سنتی ازدواج و باروری است .


رنگ هایی که چندان مناسب یک اتاق خواب رمانتیک نمی باشند عبارتند از : سفید ، خاکستری ، صورتی و زرد . البته استفاده از انها در بعضی وسائل موردی ندارد اما به عنوان رنگ اصلی ایده جالبی نمی باشند .



سفید و خاکستری رنگ های بسیار ساده ای هستند و نوعی احساس خلسه و بی حالی ایجاد می کنند رنگ زرد به مقدار زیاد ، چشم را اذیت کرده و حس عصبانیت را برمی انگیزد . رنگ صورتی باعث ارامش و شادیست اما در نظر عموم این رنگ بسیار دخترانه است و ممکن است مرد از این موضوع احساس نارضایتی کند .


نورپردازی


نورپردازی یک راه سریع برای ایجاد احساسات در یک اتاق است . نورپردازی های درخشان و روشن اتاق را شاداب کرده و در فرد احساس شور و شادی ایجاد می کند اما اگر هدف شما ایجاد یک اتاق رمانتیک و خصوصی است استفاده از نورهای تیره مناسب تر می باشد .



یکی از راحت ترین راه ها استفاده از چراغهای رنگی به رنگهای تیره است . بعضی از این چراغها قابلیت تغییر رنگ دارند و می توانید هر زمان رنگ دلخواه را امتحان کنید .


می توانید از اباژورها و چراغ های تزیینی به رنگ های مختلف در اتاق استفاده نمایید بهترین گزینه رنگ های قرمز و سیاه می باشد . دقت کنید که نور سبز یا ابی اثر جالبی ندارد و حالت بیماری را القا می کند . در صورت تمایل به استفاده از این رنگ ها سعی کنید انها را در کنار مجموعه ای از رنگ های دیگر به کار ببرید .


استفاده از شمع های رنگی و معطر نیز ایده خوبی می باشد .


بخش خانه و خانه داري وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

عناصر یک اتاق خواب رمانتیک  : رنگ و نورپردازی
موسيقي هنر و خوانندگانموسيقي هنر و خوانندگان Mahshar.com/art
مد و زيبايي آرایشی و بهداشتیمد و زيبايي آرایشی و بهداشتی Mahshar.com/beauty
عکس و خبر از سینماي ایران و جهانعکس و خبر از سینماي ایران و جهان Mahshar.com/cinema
مطالب جالب تصاویر دیدنیمطالب جالب تصاویر دیدنی Mahshar.com/fun
خانه و خانه داريخانه و خانه داري Mahshar.com/home
خطا دیدخطا دید Mahshar.com/khata_did
کتابخانه محشرکتابخانه محشر Mahshar.com/library
ترفند های موبايل و sms اس ام استرفند های موبايل و Sms اس ام اس Mahshar.com/mobile
ترين ها ركورد شكني هاترين ها ركورد شكني ها Mahshar.com/oddity
روانشناسيروانشناسي Mahshar.com/psycology
تصاویر و مطالب جالب مذهبيتصاویر و مطالب جالب مذهبي Mahshar.com/religiouse
عکس و مطالب جالب دنیای ورزشعکس و مطالب جالب دنیای ورزش Mahshar.com/sport
ترفند های مفید كامپيوتر و اينترنتترفند های مفید كامپيوتر و اينترنت Mahshar.com/tarfand