مقالات خواندنی در محبوترین سایت فارسی ، محشر دات کام

سرويس اشتراک عطر از طريق موبايل

با سرويس جديدي که از سوي يک شرکت ژاپني راه‌اندازي مي‌شود افراد مي‌توانند عطرهاي جديدي را به دستگاه پخش عطر خود از طريق موبايل اضافه کرده و حتي اين دستگاه‌ها را از راه دور کنترل کنند و آنها را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

مردم ژاپن از سال 2005 خانه‌هاي خود را با مواد معطري که از دستگاه‌هايي پخش مي‌شوند، خوشبو مي‌کنند و در حال حاضر اين دستگاه‌ها را مستقيما کنترل مي‌کنند اما شرکت ارتباطات NTT روشي را طراحي کرده که به افراد امکان مي‌دهد عطر ها را از اينترنت دانلود کرده و آنها را به دستگاه‌هاي عطر خود منتقل کنند و با استفاده از موبايل دستگاه خود را از راه دور کنترل کنند.
مشترکان سرويس جديد که Mobile Fragrance Communication نام دارد مي‌توانند فهرست عطرها را از اينترنت دانلود و آنها را با دوستانشان که مشترک اين سرويس هستند، به اشتراک بگذارند.

مشترکان اين سرويس مي‌توانند با استفاده از درگاه مادون قرمز موبايل خود عطرهاي جديد را به دستگاه رايحه خود منتقل کنند.

اين دستگاه گلداني شکل حاوي تعدادي عطر ذخيره شده است که طبق دستورالعمل با هم آميخته مي‌شوند تا عطر مورد نظر را ايجاد کنند. با امکان اتصال به اينترنت service Gateway افراد مي‌توانند از راه دور دستگاه خود را تنظيم کنند تا چند دقيقه قبل از رسيدن آنها به خانه شروع به پخش رايحه کند.

بازگشت به صفحه اصلی سایت محشر