عکس و خبر از سینماي ایران و جهان - روایت جالب رضا عطاران از ممنوع الکار شدن Mahshar

عکس و خبر از سینماي ایران و جهان : روایت جالب رضا عطاران از ممنوع الکار شدن

صفحه اصلی سایت محشر بخش سرگرمی تفریحی محشر اس ام اس جوک و لطیفه های جدید فارسی مطالب و عکس های جالب خواندنی دیدنی عکس ایرانی و خارجی خطای دید - به چشمان خود اعتماد نکنید اتاق چت روم فارسی گفتگو دوستیابی عاشقانه متن زیبا ساز محشر نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی کاملترین مرجع انواع فال ، طالع بینی و آدم شناسی به سبک های مختلف آموزش آشپزی ، تهیه انواع ترشیجات دسر شیرینی غذای ايرانی غذای فرنگی غذای کودک و نوشیدنی اطلاعات راهنما تلفن کل کشور نقشه جهان نقشه تهران فرهنگ اسامي پسر و دختر ایرانی آموزش انواع داستان و رمان در کتابخانه محشر سایتهای اینترنتی فارسی لینک های مختلف ایرانی و خارجی ارسال رایگان کارت تبریک های عکس و فلش برای مناسبت های عاشقانه ولنتاین تولد و غیره ترجمه تصویر های عاشقانه عشق یعنی ... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل جدید ترین اخبار ایران و جهان اطلاعات غذایی تغذيه رژیم و سلامتي جدیدترین رکورد ها و ترین ها گالری عکس های جالب غیر ایرانی ضرب المثل های فارسی ايران همراه با عکس قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفند هاي كارآمد اینترنتی کامپیوتر و موبایل بخش بين الملل در محشر چك كردن عکس و وضعيت اي دي ياهو در مسنجر با امکانات جالب دانلود رايگان نقشه کامل شهر تهران براي تمامي موبايل هاي سامسونگ - سونی اریکسون - نوکيا پخش زنده و مستقیم شبکه های راديو و تلويزيون آنلاين معرفی شهر های ایران تبليغات در محبوبترین سایت فارسی نقشه سایت
چت روم
روایت جالب رضا عطاران از ممنوع الکار شدن تغییر فونت : شما مي توانيد با استفاده از منو سمت راست صفحه نمايش اندازه متن را تغيير دهيد

روایت جالب رضا عطاران از ممنوع الکار شدن روایت جالب رضا عطاران از ممنوع الکار شدن

روایت جالب رضا عطاران از ممنوع الکار شدن رضا عطاران بازیگر مطرح سینمای ایران که این روزها فیلم موفق نیش زنبوررا برپرده سینماه دارد گفت وگویی با مجید توکلی در هفته نامه چلچراغ کرده و نکان جالبی را درباره حضورش در سینما وتلویزیون باز گو کرده است .

او همچنین دراین مصاحبه حرفهای جالبی درباره حضور در جبهه زده است .

عطاران هم اکنون کمدی متفاوت نیش زنبوررا بر پرده سینما دارد که در عرض بیست روز بیش از پانصد میلیون تومان فروش کرده است که در نوع خود رکورد جالبی محسوب می شود .او دراین فیلم با رضا کیانیان هم بازی است . نیش زنبور نسبت به کمدی های رایج درسینمای ایران از سطح بالاتری برخوردار است .


این در حالی است که عطاران فیلم دیگری برپرده سینماها دارد با عنوان "آقای هفت رنگ "که از فروش بسیار بدی برخوردارشده واولین شکست بزرگ تجاری تهیه کننده آن یعنی حسین فرح بخش محسوب می شود .

عطاران در این مصاحبه گفته است : خب من کار گردانی را بیشتر دوست دارم و به مراتب آن دوران خیلی بهتر بود .آن گزیده کاریها را بیشتر دوست داشتم . الان از ده تا فیلمنامه چهار تا فیلمنامه را انتخاب می کنم ولی آن زمان نهایتا از ده تا دوتا راانتخاب می کردم .

البته موج پیشنهادهای بازیگری من را با خودش نبرد .دلیلش این بود که نمی خواستم در تلویزیون کار گردانی کنم فکر کنم خیلی هم واضح است که چرانمی خواستم کار گردانی کنم .

وی درادامه افزوده : همه همان نوع کاری می خواهند که درتلویزیون کردم خودم خیلی دوست نداشتم .کاری که دوست دارم در سینما بسازم شاید فاکتور فروش در آن رعایت نشود ولی واقعا فیلم خوبی می شود .

/صمیمیت کمتری احساس می کنم/

عطاران همچنین در پاسخ به سوالی گفته :اصولا من بچگی ام را دوست دارم . حتی می تواند این دوسال قبل باشد . البته یک چیزی را خودم می دانم این که الان صمیمیتی کمتری در خودم احساس می کنم نسبت به گذشته . حتی دوره ای که کاررو حوضی می کردم .آنجا احساس می کردم من یک کار بزرگی باید انجام دهم .الان یک چیزهایی آمده که خیلی تعدیلش کرده .مثل پول،اعتبار ،مثل خیلی چیزهای دیگر که قبلا اصلا بهش فکر نمی کردم .من ۱۳ سال تئاتر کار کردم که یک ریال پول بیشتر برایم نداشت .ولی هر چه دارم از آن دوره دارم .

/از جنگ ترسی نداشتم /

بازیگر فیلم نیش زنبور گفته :ما هر چه جلوتر می رویم دلبستگی مان بیشتر می شود به پول زندگی و ترس از مرگ و خیلی چیزهای دیگر ....من خودم این احساس را دارم . دوره جنگ جبهه رفتم و واقعا هیچی نمی شنیدم و ترسی نداشتم از جنگ ،ولی الان نه ....

/پول بهتر است از.../

این بازیگر سینما درادامه گفته : وقتی آدم بیشتر به ماهیت وجودی نزدیک می شود به این نتیجه می رسد که باید بی خیال باشد .البته این دودوتاچهار تایی نیست .یعنی در اصل به این رسیدم که توی دنیا پول خیلی از بهتر از این است که به فکر چیزهای دیگر باشم .

وی افزوده : واقعیتش این است که سختی دنیا نتیجه خوبی ندارد . ترجیح می دهم راحت تر زندگی کنم .یا همین الان که دارم بازیگری می کنم تا کار گردانی .دلیلش این است که می خواهم راحت باشم . الان راحت ترم .

/آنهایی که ماشین ندارند را دوست دارم/

درادامه از عطاران پرسیده می شود :مثلا تو ماشین نداری و دوست نداری که داشته باشی خب این که تناقض دارد . عطاران در پاسخ می گوید :آخه فکر می کنم اگر ماشین داشته باشم عوض می شوم .

نمونه های زیادی دیدم که وقتی ماششین گرفتند عوض شدند . البته فکر می کنم آنهایی که ماشین ندارند را بیشتر دوست دارم .

وی ادامه داده : ماشین مثل یک خونه آهنی جدااز جامعه است .... الان هم ماشین سوار می شوم واقعا می روم سوار آن ماشین درب وداغون می شوم که حس بهتری دارد .

من تو لباس پوشیدن هم همین طوری ام .وقتی لباس نو می پوشم مدتها در عذابم .بعد که خطهایی اطویش از بین می رود راحت تر می شوم .

بعضی از دوستان وهمکارانم را دیدم که بیرون زیاد راحت نیستند ولی من می گویم ماهم باید طرف مقابلمان را درک کنیم .مثلا اگر پرویز پرستویی اینجا باشد دوست دارم بروم بااو صحبت کنم و یک امضا هم بگیرم از او برای بچه خواهرم .پس چه ایرادی دارد؟

او در پاسخ به سوالی درباره ممنوع الکاری بازیگران ساعت خوش در سالهاقبل می گوید :هیچ وقت برای دلیل ممنوع الکاری سندی نمی دهند معمولا گوش به گوش بهت می رسانند که صلاح این است که شما کار نکنید .


بخش عکس و خبر از سینماي ایران و جهان وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

روایت جالب رضا عطاران از ممنوع الکار شدن
موسيقي هنر و خوانندگانموسيقي هنر و خوانندگان Mahshar.com/art
مد و زيبايي آرایشی و بهداشتیمد و زيبايي آرایشی و بهداشتی Mahshar.com/beauty
عکس و خبر از سینماي ایران و جهانعکس و خبر از سینماي ایران و جهان Mahshar.com/cinema
مطالب جالب تصاویر دیدنیمطالب جالب تصاویر دیدنی Mahshar.com/fun
خانه و خانه داريخانه و خانه داري Mahshar.com/home
خطا دیدخطا دید Mahshar.com/khata_did
کتابخانه محشرکتابخانه محشر Mahshar.com/library
ترفند های موبايل و sms اس ام استرفند های موبايل و Sms اس ام اس Mahshar.com/mobile
ترين ها ركورد شكني هاترين ها ركورد شكني ها Mahshar.com/oddity
روانشناسيروانشناسي Mahshar.com/psycology
تصاویر و مطالب جالب مذهبيتصاویر و مطالب جالب مذهبي Mahshar.com/religiouse
عکس و مطالب جالب دنیای ورزشعکس و مطالب جالب دنیای ورزش Mahshar.com/sport
ترفند های مفید كامپيوتر و اينترنتترفند های مفید كامپيوتر و اينترنت Mahshar.com/tarfand