موسيقي هنر و خوانندگان - ستاره زن رپ فرانسه مسلمان شد! Mahshar

موسيقي هنر و خوانندگان : ستاره زن رپ فرانسه مسلمان شد!

صفحه اصلی سایت محشر بخش سرگرمی تفریحی محشر اس ام اس جوک و لطیفه های جدید فارسی مطالب و عکس های جالب خواندنی دیدنی عکس ایرانی و خارجی خطای دید - به چشمان خود اعتماد نکنید اتاق چت روم فارسی گفتگو دوستیابی عاشقانه متن زیبا ساز محشر نکته های زیبایی آرایشی و بهداشتی کاملترین مرجع انواع فال ، طالع بینی و آدم شناسی به سبک های مختلف آموزش آشپزی ، تهیه انواع ترشیجات دسر شیرینی غذای ايرانی غذای فرنگی غذای کودک و نوشیدنی اطلاعات راهنما تلفن کل کشور نقشه جهان نقشه تهران فرهنگ اسامي پسر و دختر ایرانی آموزش انواع داستان و رمان در کتابخانه محشر سایتهای اینترنتی فارسی لینک های مختلف ایرانی و خارجی ارسال رایگان کارت تبریک های عکس و فلش برای مناسبت های عاشقانه ولنتاین تولد و غیره ترجمه تصویر های عاشقانه عشق یعنی ... محاسبه گر عشق ابزارهاي موبايل جدید ترین اخبار ایران و جهان اطلاعات غذایی تغذيه رژیم و سلامتي جدیدترین رکورد ها و ترین ها گالری عکس های جالب غیر ایرانی ضرب المثل های فارسی ايران همراه با عکس قرآن به سه زبان فارسي عربي انگليسي ترفند هاي كارآمد اینترنتی کامپیوتر و موبایل بخش بين الملل در محشر چك كردن عکس و وضعيت اي دي ياهو در مسنجر با امکانات جالب دانلود رايگان نقشه کامل شهر تهران براي تمامي موبايل هاي سامسونگ - سونی اریکسون - نوکيا پخش زنده و مستقیم شبکه های راديو و تلويزيون آنلاين معرفی شهر های ایران تبليغات در محبوبترین سایت فارسی نقشه سایت
چت روم
ستاره زن رپ فرانسه مسلمان شد! تغییر فونت : شما مي توانيد با استفاده از منو سمت راست صفحه نمايش اندازه متن را تغيير دهيد

ستاره زن رپ فرانسه مسلمان شد! ستاره زن رپ فرانسه مسلمان شد!

ستاره زن رپ فرانسه مسلمان شد! گفته می‌شود "دیامز" ستاره سرشناس رپ در فرانسه مدتی پیش به دین مبین اسلام گروید اما وی تاكنون حاضر به اعلام رسمی و علنی این مسأله نشده است. این در حالیست كه مجله‌های مشهور فرانسه در شماره‌های اخیر خود مسلمان شدن "دیامز" را تأیید كرده اند.

مجله فرانسوی "قالا" كه اهمیت زیادی به انتشار اخبار مربوط به چهره‌های سرشناس هنری و موسیقی می دهد، در شماره این هفته خود پس از تأیید خبر مسلمان شدن "دیامز"، به نقل از یكی از نزدیكان این ستاره سرشناس نوشت: به نظر می رسد "دیامز" برای مشكلات روحی و عاطفی خود چیزی را در دین اسلام یافته كه در هیچ یك از دیگر ادیان نیافته است.



این مجله فرانسوی در ادامه نوشت: "میلانی جورجیادیز" معروف به "دیامز" در چند وقت اخیر و به وی‍ژه پس از شهرت یافتن، دچار مشكلات روحی – روانی و عاطفی بسیار زیادی شده بود و از آن به شدت رنج می برد همین امر موجب شد گوشه گیر شده و كمتر در ملأ عام ظاهر شود.



"دیامز" 29 ساله كه در سنین كودكی پدر و مادرش از هم جدا شدند، دوران كودكی سختی را سپری كرد. وی در سن 15 سالگی به یك خودكشی ناموفق اقدام ورزید. پس از گرویدن به دین مبین اسلام گفت:‌ برای درمان مشكلات روحی – روانی خود به پزشكان زیادی مراجعه كردم اما هیچ یك از آنان نتوانست مرا درمان كند. راه حل درمان این بیماری را در دین یافتم. چیزی كه دنبالش بودم را در شهرت و ثروت نیافتم، به خدا روی آوردم و آن را نزد خدا یافتم.
گفتنی است "دیامز" از پدری یونانی و مادری فرانسوی در آتن پایتخت یونان متولد شد. در چهار سالگی به همراه والدینش برای ادامه زندگی به پاریس رفت و در یكی از محله های ساده و فقیرنشین این شهر سكنی گزید. وی خوانندگی را از سال 1994 میلادی در یك گروه خوانندگی جوانان آغاز كرد اما به دلیل استعداد زیادش توانست طی مدت زمان چند سال به شهرت برسد. او دارای شخصیتی قوی و صدایی ویژه است.

برخی از دوستان و نزدیكان "دیامز" علت مسلمان شدنش را معاشرت زیاد وی با فرانسوی‌های آفریقایی تبار كه بیشترشان مسلمان هستند، عنوان می كنند. از دوستان بسیار نزدیك مسلمان وی، "آمال بنت" خواننده فرانسوی مراكشی تبار و "جمال دبوز" بازیگر كمدی آفریقایی تبار هستند.

قابل ذكر است جدیدترین آلبوم این خواننده سرشناس رپ، "كودكان صحراء" نام دارد كه موضوع آن مشكلات و سختی‌های كودكان فقیر ساكن در محله‌های حاشیه‌ای پاریس است. وی نژادپرستی كه این كودكان و خانواده های فقیر از آن رنج می برند را در آلبوم خود شرح داده است

بخش موسيقي هنر و خوانندگان وب سایت محبوب فارسی زبانان محشر

ستاره زن رپ فرانسه مسلمان شد!
موسيقي هنر و خوانندگانموسيقي هنر و خوانندگان Mahshar.com/art
مد و زيبايي آرایشی و بهداشتیمد و زيبايي آرایشی و بهداشتی Mahshar.com/beauty
عکس و خبر از سینماي ایران و جهانعکس و خبر از سینماي ایران و جهان Mahshar.com/cinema
مطالب جالب تصاویر دیدنیمطالب جالب تصاویر دیدنی Mahshar.com/fun
خانه و خانه داريخانه و خانه داري Mahshar.com/home
خطا دیدخطا دید Mahshar.com/khata_did
کتابخانه محشرکتابخانه محشر Mahshar.com/library
ترفند های موبايل و sms اس ام استرفند های موبايل و Sms اس ام اس Mahshar.com/mobile
ترين ها ركورد شكني هاترين ها ركورد شكني ها Mahshar.com/oddity
روانشناسيروانشناسي Mahshar.com/psycology
تصاویر و مطالب جالب مذهبيتصاویر و مطالب جالب مذهبي Mahshar.com/religiouse
عکس و مطالب جالب دنیای ورزشعکس و مطالب جالب دنیای ورزش Mahshar.com/sport
ترفند های مفید كامپيوتر و اينترنتترفند های مفید كامپيوتر و اينترنت Mahshar.com/tarfand