محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي
متولد بهمن

متولدین این نماد، به لطف گزینه های جذابشان خیلی در مسیر اصلی نیستند. آنها اغلب متفاوت و بی انتها هستند. و بنابراین ممکن است خلاقیت و ابتکار این افراد خیلی فهمیده نشود. طالع بینی برج دلو، پیچ و تاب های بسیاری را نشان می دهد. ولی این نتیجه اثرات زندگی است.
 
سال قبل منفعل تر بودید و زمان زیادی برای فکر کردن داشتید. ولی امسال نباید متوقف شوید. شما برای شروع سال، بار اول با سر شیرجه می زنید. فصل بهار نه تنها وضعیت آرام خواهد شد، بلکه انرژی اضافه ای هم دارید که می توانید آن را در انجام فعالیت های ورزشی به کار ببرید. مشکلات ارتباطی همچنین ظاهر خواهند شد، واقعیت های تلخی نمایان می شوند و شما با تصمیمات مهمی مواجه می شوید. نیمه سال نقطه عطفی برای شماست و شما تجربه جدیدی در عشق خواهید داشت. در پاییز مراقب افسردگی باشید، طالع بینی در پایان سال نوید یک دوره آرام و مسالمت آمیز را داده است.
 
مراودات از ابتدا برای برج دلو خوب نخواهند بود. حتی در فصل بهار یک تنش کوچک به وجود خواهد آمد. شما متوجه خواهید شد، شریک زندگی مد نظر شما خیلی آرمانی بوده و شما مشکلات را با دعوا یا شکستن حل می کنید. به لطف زمان زیادی که در اختیار دارید می توانید افکارتان را مرتب و مقایسه کنید. رشد شخصیتی بزگی خواهید داشت. از نیمه سال 1394 همه چیز خوب خواهد شد. روابط با برنامه های شما منطبق خواهند شد.
 
مجردها با قرار ملاقات، از تابستان ناآرام لذت می برند. دلوی ها باید از آغاز سال در زندگی کاری‌شان سخت تلاش کنند. خوشبختانه شما دوستان واقعی دارید که به شما کمک می کنند. در بقیه سال شما به طور متوسط سر کار خواهید بود. شما هیچ چیز را بهتر یا بدتر نمی کنید. تحول با پاییز خواهد آمد. به لطف خلاقیت و توانایی تفکر بی انتهایتان، شانس پیشروی را خواهید داشت. شما راه حل بهتری برای پروژه رقابتی تان می اندیشید که مافوقتان از آن به طور شایسته قدردانی خواهد کرد. سپس از تعطیلات بسیار مناسب تابستانی می توانید لذت ببرید و با ماساژ توسط ورزش های مستانی، استراحتی به خود بدهید.
 
خانواده تان را در این سال نادیده نگیرید. زمانی که شما در مرتبه پایین بودید کمکتان می کردند و از شما حمایت می کردند. زمانی که ناسازگار هستید این لطف و سخاوت آنها دوباره به کمک شما می آید.


سحرم دولت بیدار به بالین آمد
گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد
قدحی درکش و سرخوش به تماشا بخرام
تا ببینی که نگارت به چه آیین آمد


لیست فال و طالع بینی  سال 1394 برای متولدین سایر ماه های سال