محشر دات كام محبوبترين سايت فارسي

فال سال ۱۳۹۴



سال نو مبارک! هدیه‌ای از طرف محشر دات کام

متولد خرداد

متولدین این نماد منطقه البروج گاهی اوقات دو شخصیت مختلف را درونشان پنهان کرده اند. آنها دارای هوش عقلانی هستند و دوست دارند بقیه افراد را امتحان کنند، این ان چیزی است که زندگی اجتماعی آنها را بسیار فعال کرده است. طالع بینی 1394 جوزا می گوید که آنها از لحظات زیادی با یک فرد از جنس مخالف لذت خواهند برد. سیاره شما عطارد شما را عمدتاً از لحاظ مراودات تحت تأثیر قرار می دهد. برعکس 1393، امسال شما می توانید تحولاتی را هم در اخبار جدید وهم رشد شخصی دنبال کنید.
 
از ابتدای سال جوزایی ها از انرژی مثبتی در زمینه مراودات بهره مند می شود. شما باید از قوه تخیل و ناگهانی خود استفاده کنید و همسرتان را با یک سورپرایز کوچک خوشحال کنید. افراد مجرد خوش شانس خواهند بود. طی این دوره شما برای همسران بالقوه تان بسیار جذاب خواهید بود. در فصل بهار نگذارید احساسات تان فروکش کنند. واقع بین باشید.
 
طبق طالع بینی نیمه دوم سال، نماد افکار است. اگر مدتی را تنها سپری کرده اید، متعادل تر می شوید و از تمام مشکلات فکری راحت خواهید بود. سه ماه آخر سال به نفع آنهایی که هنوز همسر ندارند است. ایجاد یک تماس جدید برای شما خیلی آسان خواهد بود. ممکن است کسانی که در این مراودات هستند، کمی شکوه کنند بنابراین اجازه ندهید چیزهای جزئی روحیه خوب شما را خراب کند.
 
شما از پیشرفت شغلی عمدتاً در تابستان بهره مند خواهید شد. زمستان در کارتان خیلی خوب نیستید، پویایی ندارید اما همه این ها تغییر خواهند کرد. در طول تابستان خلاق می شوید و در کار می درخشید. شما توجه مافوق و شناخت او از شما را به دست می آورید، ولی با افراد حسود نیز برخورد خواهید داشت. اجازه ندهید آنها خیلی به شما نزدیک شوند.
 
مسلماً در سال 1394 نباید خانواده را نادیده بگیرید. در این سال شما بالأخره موفق می شوید تبر را دفن کنید. طالع بینی، سازگاری دوباره با اطرافیانتان را پیش بینی کرده است.
از لحاظ سلامتی باید به ویژه در پایان سال مراقب باشید. سیاره عطارد تأثیر خیلی مثبتی بر شما ندارد و خطر تصادف یا ایجاد آسیب وجود دارد. سعی کنید شرایط فیزیکی را خوب حفظ کنید شما همچنین باید ایمنی بدنتان را تقویت کنید.


ید است و آخر گل و یاران در انتظار
ساقی به روی شاه ببین ماه و می بیار
دل برگرفته بودم از ایام گل ولی
کاری بکرد همت پاکان روزه دار


لیست فال و طالع بینی  سال 1394 برای متولدین سایر ماه های سال